Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkuraskaus

Vierailija
01.01.2010 |

Onko teillä väsymystä? En ole kovin virkeä lainkaan, väsyttää vain koko ajan. Nukkuminenkaan ei tunnu auttavan.

Mites muilla menee ja millä viikoilla olette?

Rv. 6

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysi kooma päällä. Nukun 11-12 h yössä ja silti tekisi mieli vain makoilla...

Vierailija
2/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen väsyttää. Väsyttänyt marraskuusta lähtien. Enkä usko että helpottaa niin kauan kun on näin pimeää. Koita syödä d-vitamiinia, siitä saa ainakin hieman helpotusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on rv 26 menossa ja uni maistuu vallan hyvin. Aina silloin kun tulokas tuolla mahassa antaa mun nukkua.

Odottelen josko mulle tulee sitä energiapuuska kautta ollenkaan. Ja onnea ap:lle.

4/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainaki oli väsymystä jatkuvasti alussa varsinkin, sain tietää rv5:llä et oon raskaana ja siitä n. rv 15-17 alko väsymys hellittää. Raskausajan vitamiinit helpottaa PALJON, ainakin minulla :) Kyllä se siitä! :)

Vierailija
5/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikolla pitäs alottaa työtkin, hoitovapaa loppuu. En tajua miten hitossa jaksan!

Vierailija
6/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kuolemanväsynyt päivittäin rv 7-14. Nukuin pitkät yöunet ja töistä tullessa 1-3h päiväunet... Unta ja väsymystä riitti! Mutta sitten helpotti :) Jaksamisia!

Vierailija
7/7 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta elävästi muistan sen väsymyksen! Pahimillaan oli sellainen olo, että taju menee. Välillä sydän muljahteli epämielyttävästi. Nukkuminen ei tosiaan auttanut mitään, olin ihan zombie. Jouduin sairauslomallekin sen takia, ei tullut mistään mitään. Helpotti joskus rv 14.