Elämäni kamalin uudenvuodenaatto!
Meillä oli paha riita miehen kanssa, ihan erilainen kuin koskaan aiemmin, ja nyt olen yksin kotona lasten kanssa. :( Jaksoin jotenkin sinnitellä niin kauan kun lapset olivat hereillä, syötiin herkkuja joita oltiin täksi illaksi varattu ja katseltiin ikkunasta ilotulituksia, mutta nyt on ihan hirveä olo! Itkettää, tärisyttää, sattuu mahaan. Mies on tulossa yöllä takaisin kotiin, ei siis ole jättämässä meitä, mutta en tiedä miten me saadaan asiat selvitettyä.
Sanokaa mulle jotain, kun yksin vaan täällä murehdin.:(
Kommentit (15)
ja jonka kanssa halusit tehdä lapsen. Eiköhän se siitä.
Ei mitään pettämisjuttuja, mutta tosi hankala aihe. Sellainen, että se vaikuttaisi meidän elämään ilman riitaakin, mutta nyt tuli vielä toi hirveä riita kaupanpäälle. :(
ap
toissa tapaninpäivänä... En osaa auttaa, mutta kamala olo kamalasta riidasta tuli mieleen sun viestistä. Kyllä asiat varmasti järjestyy, niin meilläkin. Tsemppiä ja hyvää uutta vuotta!
niin meilläkin.
ja alkoi jo aaton aattona :(
joulu vietiin jotenkin läpi lasten takia.
sen jälkeen ei olla puhuttu,
suunnittelen koko ajan eroa,
en usko että tätä saa enää korjattua :(
alkoi jouluna ja yhä edelleen hirveitä riitoja, syynä miehen pettäminen jota en voi antaa anteeksi ja samalla olen ihastunut itse toiseen mieheen.
Tosi rasittavaa ja ahdistavaa
Me ei onneksi olla siinä pisteessa (minä en ainakaan ole), mutta kamalaa tää on silti.:( Taidan mennä nukkumaan kun kaikki tuntuu nyt niin kurjalta, jos vaikka uusi aamu (ja uusi vuosi) toisi selvyyttä asioihin ja toivottavasti sovinnonkin.
ap
Jos osaisimme antaa uutta näkökulmaa tai vinkkejä - kerro jotain.
Tehnyt jotain sellaista, mitä et hyväksy?
Mies on ollut kuin perseeseen ammuttu karhu pari päivää, tiuskii, heittelee tavaroita jen jne Kiukuttelee kuin pieni kakara. En oo pariin päivään viittiny puhua koko äijälle. Onneks pääsen huomiseks töihin, jo heti aamusta,,,
Mies on häipynyt kotoa sillä aikaa, kun olin lasten kanssa ulkona. Jostain on taas suutahtanut. Olin kuulemma sanonut kyläpaikassa jotain, mikä häntä vähätteli. Ja n. 2 kk sitten olin häntä komentanut....
En jaksa enää. En soita perään, menköön missä menee. En jaksa tällaista kiukuttelevaa, tosikkomaista pikkupelleä! Olen antanut ihan kaikkeni, ollut ystävänä, tukena ja turvana. Sietänyt mökötykset ja raivonpuuskat, hipsinyt varpaillani ja varonut sanomisian. Jättänyt jopa ne ruuat syömättä, mitä hän inhoaa. Olen aloittanut ja lopettanut töitä sen mukaan mikä hänen kuvioihinsa sopii. Olen tehnyt ihan kaiken ja vielä vähän enemmänkin.
Jätkä on vetänyt viinaa joulunpyhät (herrasmiesmäistä tissuttelua) ja nyt on naama turvoksissa. Sekin kuulemma mun syytä, ei liity hänen elintapoihinsa.
Hyvää uutta vuotta minulle ja lapsille!
Olen ansainnut parempaa.
nää joulun ajat on ollu meillä aina riitasia, jotenkin kaikki vuoden riidat kasaantuu tähän loppuvuoteen..perenkele, oon vielä nuori ja nätti ja eiköhän niitä kunnon miehiä vielä löydy tällekkin mammlle!!
Hyvää uutta vuotta kaikille surullisille mammoille, ensvuonna hommataan kunnon miehet ja sitten vuoden päästä annetaan toisille täällä samoja neuvoja!!
Muistakaa et teillä on vaan yks elämä, eikä sitä tartte paskiaisen kanssa viettää! Mielummin yksin kun sellasen paskan kanssa joka saa kyyneleet silmään ja vihan nousemaan!!!'
Tsemppiä!
nää joulun ajat on ollu meillä aina riitasia, jotenkin kaikki vuoden riidat kasaantuu tähän loppuvuoteen..perenkele, oon vielä nuori ja nätti ja eiköhän niitä kunnon miehiä vielä löydy tällekkin mammlle!! Hyvää uutta vuotta kaikille surullisille mammoille, ensvuonna hommataan kunnon miehet ja sitten vuoden päästä annetaan toisille täällä samoja neuvoja!! Muistakaa et teillä on vaan yks elämä, eikä sitä tartte paskiaisen kanssa viettää! Mielummin yksin kun sellasen paskan kanssa joka saa kyyneleet silmään ja vihan nousemaan!!!' Tsemppiä!
Minä en ihan suoraan sanottuna ymmärrä, mikä mun miestä riivaa. Meillä on kiva koti, mukavat lapset, minä olen ihan ok. Mies on naama norsunsemmoisena. Ollut jo vuosikymmenen. Ei kai voi ajatella muuta kuin, että hän ei ole minuun tyytyväinen, elämäänsä tyytyväinen.
Kuinka kauan toisen ilkeilyjä pitää kestää? Kuinka kauan pitää vain olla ja yrittää jaksaa?
Ei taida tämä elämä tässä sen paremmaksi tulla.
saitteko sovittua? luin eilen tota ja nyt toivon että kaikki on hyvin =)
On varmaan lapsilla ollut kivat joulunpyhät.
Kasvakaa aikuisiksi!
Sellainen jota ei saa ratkaistua?