Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni tumma mies tykkää muhkeaperäisistä naisista?

Vierailija
31.12.2009 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet ja varakkaammat naiset ovat rehevämpiä.

Itse asun Afrikassa ja olen hoikka. Kaikkien mielestä olen kamalan laiha ja kehottavat koko ajan syömään enemmän. Juuri kukaan ei halua laihaa vaimoa, sillä silloin hänessä on oltava jotain vikaa...

Vierailija
22/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne heiluu hauskasti ja muistuttaa, että ruoka ei lopu ja hampurilaisia riittää vapauden ihmemaassa. Aamen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ootteko joskus nähny mamuja tosi kauniiden ja hyvä vartaloisten naisten kanssa? aika harvinainen yhtälö enkä ole ainakaan koskaan törmänny moiseen.

Hyvin useinkin.

Vierailija
24/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet ja varakkaammat naiset ovat rehevämpiä.

Itse asun Afrikassa ja olen hoikka. Kaikkien mielestä olen kamalan laiha ja kehottavat koko ajan syömään enemmän. Juuri kukaan ei halua laihaa vaimoa, sillä silloin hänessä on oltava jotain vikaa...

Olisit parempi suvunjatkaja lihavempana koska mitä ilmeisemmin olisit silloin varakas.

Suomessa se ei vaan päde, sitä eivät tummat miehet vajaalla älykkyydellään ole huomanneet. Täällä se menee toisinpäin, mitä urheilullisempi ja kunnossa olevampi, silloin on myös varaa syödä terveellisempää ruokaa ja harrastaa liikuntaa.

Vierailija
25/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on vaan yksi fakta lisää sitä väitettä tukemaan...

voi elämä..:D

Vierailija
26/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisinsanoen tummat ukot on vaan tosi tyhmiä tämä on vaan yksi fakta lisää sitä väitettä tukemaan...

voi elämä..:D

tyhmiä jos kuvittelette,että kaikki "iso peppuiset" ovat todella lihavia. Teistä varmaan J-Lo ja Beyonce ovat aivan karmeita sotanorsuja!

Vierailija
28/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit parempi suvunjatkaja lihavempana koska mitä ilmeisemmin olisit silloin varakas.

Suomessa se ei vaan päde, sitä eivät tummat miehet vajaalla älykkyydellään ole huomanneet. Täällä se menee toisinpäin, mitä urheilullisempi ja kunnossa olevampi, silloin on myös varaa syödä terveellisempää ruokaa ja harrastaa liikuntaa.

Kyse on kauneusihanteesta, se on eri maissa erilainen. Pohjolassa tykätään ruskettuneesta ihosta, etelässä taas vaaleasta. Jos sinä muuttaisit Afrikkaan, muuttuisiko kauneusihanteesi hetkessä, sillä tietäisit että siellä pulskuus on terveyden ja vaurauden merkki? Tuskinpa, eikä se sinusta idioottia tee (tosin taidat jo olla sellainen, tai vähintäänkin yksinkertainen...).

-25-

Vierailija
29/34 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista Ice-T:n eukon tyylistä.

Vierailija
30/34 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muuten olis ikinä saanut miestä. Olisko kiva, olisko hei oikeesti kiva, että mä olisin jäänyt ilman miestä?

Vierailija
31/34 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viimeviikonloppuna sain kyllä kokea ihan samaa. Olin aivan umpitunnelissa ja päätin mennä istumaan vähäksi aikaa. Kaverit jäivät tanssimaan ja eräs tummaihoinen, jonka kanssa olin kerran tanssinut päättikin tulla uudestaan kokeilemaan mahiksiaan ja otti vaan perseestä kiinni alko lääppimään. Hyvähän siitä on karkuun lähteä seinän ja jonkun puutteessa olevan välistä..:_D Ei sentään mitään pahempaa päässyt käymään kun ystävä minut tuli mukaansa vetäisemään. Ja siitähän jätkä suuttui ja alko vaa huutaan, että kaverille että ''ootko mustiis??!''. Seuraavan kerran en ehkä juo niin paljoa, että osaan edes itseäni puolustaa kun en tosiaan mitään meinannut edes tajuta..huhhuh.

Niin joo ja tosiaan itseltänikin kokoa löytyy, että mikään laiheliini en ole, mutta tarpeeksi kaunis ilmeisesti. Ens kerralla jos mielellään myös ihan perussuomalaisen kanssa jotain tulis. ;D Mielellään, vaikka mikään rasisti en ole.

Vierailija
32/34 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mennään muutamia satoja vuosia taaksepäin historiassa.

Koska Afrikassa laihuus on köyhyyden ja sairauden merkki.Terveet ja varakkaammat naiset ovat rehevämpiä. Itse asun Afrikassa ja olen hoikka. Kaikkien mielestä olen kamalan laiha ja kehottavat koko ajan syömään enemmän. Juuri kukaan ei halua laihaa vaimoa, sillä silloin hänessä on oltava jotain vikaa...

Vierailija
33/34 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku muu tumma tykkää, niin sehän on ihan ok.

Vierailija
34/34 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Afrikassa laihuus on köyhyyden ja sairauden merkki.Terveet ja varakkaammat naiset ovat rehevämpiä. Itse asun Afrikassa ja olen hoikka. Kaikkien mielestä olen kamalan laiha ja kehottavat koko ajan syömään enemmän. Juuri kukaan ei halua laihaa vaimoa, sillä silloin hänessä on oltava jotain vikaa...

Laihalla naisella ei heidän kultturissaan yleensä ole varaa syödä kunnolla. Jos on varaa syödä, löytyy myös perää. Tietenkään se ei suomessa ja euroopassa (enää nykyään) toimi näin. Mutta muualla maailmassa silti toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi