Mitäs toivotte vuonna 2010 itsellenne tapahtuvan?
Itse haluaisin saada kivan työpaikan syksyllä, kun valmistun kesällä uuteen ammattiin. Lisäksi toivon, että parisuhde on onnellinen ja kaikki tuttavat ja perheeni pysyvät terveinä. Lapsilla menisi hyvin...
Kommentit (38)
vuonna 2009 lihoin. 2010 pitäisi laihtua. Muuten on asiat hyvin:-)
ja etä tervehtyisin ja saisin olla kotona lapseni kanssa, että voimani palautuisivat ja jaksaisin taas tehdä joka päiväisiä perusasiota kuten nousta ylös sängystä, kävellä, syödä, ettei olisi kipuja jne
että voisin mennä ulos lapseni kanssa leikkikentälle tai edes ihan pienelle kävelylenkille
voisiin liki kahden vuoden sisällä olon jälkenne käydä vaikka kaupassa tai jollakin kylässä tai peräti konsertissa tms mukavassa
että hiuksen kasvaisivat takaisin
ettei olisi kipuja pahoinvointia, ripulia, heikotusta tms koko ajan
etttä näkisin pienen lapseni kasvavan, että yleensä saisin edes elää
liikaaa vaadittu ?
kaikki tuo on toisille useimmille ihan itsestään selvää, miksi minä en saisi nauttia siitä ? edes hetken ?
Saisin maksettua lainat pois.
Löytäisin kivan pienemmän asunnon.
Lasten asiat pysyisivät kunnossa.
Saataisi olla terveenä, me kaikki.
- valmistun
- löydämme kivan asunnon
- löydän kivan työpaikan
laitetaan vaikka joku ökypalkkainen kiva työ (kun tänä vuonna mua ei huolittu jatkamaan työpaikassani). Muu kiva, kuten oikea koti, eikä mitään kämästä vuokrakämppää, tuleekin sit siinä samalla.
helppoa ja lähes kivutonta synnytystä, ilman repeämistä tai epparia!
Tervettä lasta ja omaa terveyttä sekä rakkautta!!
...terveydentilani paranemista
...elämäntilanteemme ja tulevaisuudensuunnitelmiemme selkeytymistä miehen työkuvioiden ja asuinpaikkamme osalta
...palkankorotuskaan ei olisi pahitteeksi
satu mitään suuria vastoinkäymisiä. Että saatais elää suht terveinä ja tyytyväisinä tätä pientä elämää, jonka rajallisuudesta tänään tuli taas niin tylsä muistutus...
-laihtuvani 10kg
-viihtyväni nykyisessä työssäni tai löytäväni paremman
-että mies saisi hyvän työpaikan
-että kaikki perheenjäsenet ja läheiset säilyisi terveinä ja onnellisina
siirtoa haluamaani työpisteeseen saman organisaation sisällä...
niin löytää onni ja tasapaino. Perhe on, mies ja lapset mut vieras mies on ihan lääpällään muhun...
vuosien jälkeen. Jos saisi edes hetken olla vailla ainaisia huolia ja paskaa...mutta kaikkea ei vaan voi saada...mut jospa nyt, vuonna 2010 kääntyisi uusi lehti mun elämässä? :)
tarvitsisi huolehtia ja surra joka päivä, että edes joskun elämä voisi olla helpompaa. Olen niin surullinen ja väsynyt joka päivä, etten enää jaksa...haluan jaksaa.
tämä ikuinen stressi loppuisi
löytäisin hyvän työpaikan
uusi rakkaus olisi tervetullut
- mies joka ei vittuile joka asiasta, varsinkaan jos en jaksa sekstailla
- mies joka tekee kotihommia
- mies joka tykkää musta just sellaisena kuin olen
- mies joka ei ryyppää
- mies joka ei katso lapsia menoeriksi
- uusi pää (alkaa entinen näyttää vanhalta)
- uusi vartalo (vaikka mitä tekee niin alkaa näyttää vanhalta, kolme lastakin pyöräytetty)
- uusi polkupyörä, voi olla vaikka vähän käytetty
- täyshoito ainakin kahden päivän ajan: mulle ja lapsille
- jotain kaunista, hyvää, arvokasta, oikeaa ja pysyvää
Että avioliittoni jatkuu hyvänä ja onnellisena, että lapsemme pysyy terveenä, että pysymme itse terveenä. Että raskauteni sujuisi ilman ongelmia ja että vauva syntyisi terveenä.
tältä alueelta. Vaikeeta tulee olemaan kun tontteja ei ole juuri kaupan ja nekin äärimmäisen harvat ovat sikahintaisia.
viettäväni mitä ihanimman hääpäivän syksyllä ja tulevani raskaaksi. :) Palkankorotus ois kans kiva, vaikka sainkin juuri vakkarihomman.
(Mies on jo ja hääpäivä varattuna :D)