Kaikki uhrit Prisman henkilökuntaa
ja nyt löytynyt 6. kuollut, ilmeisesti tekijä itse.
Uhrien henkilöllisyyttä ei vielä julkisteta, kun kaikkia omaisia ei ole tavoitettu.
Lähde: Tutkinnanjohtaja tiedotustilaisuudessa
Kommentit (25)
1 ex-vaimo ja 1 ilmeisesti ampuja itse.
Eli kyllä kaikki uhrit olivat Prisman henkilökuntaa.
Iltiksessä vai oliko Iltalehdessä jo syntymävuodet.Nuoria olivat.
Tutkinnanjohtaja Jukka Kaski sanoi näin?
- Neljä uhria löytyi kauppakeskuksesta, 3 miestä ja yksin nainen. Kaikki ovat Prisman työntekijöitä ja kokonaisuuden kannalta sivullisia henkilöitä
Siis ihan huvikseenko se äijä keksi että menenpä ampumaan muutaman prisman työntekijän?
siis ex-vaimo, oli Prisman henkilökuntaa.
työpaikaltaan uuden miesystävän ja siksi viha juuri prisman työntekijöitä kohtaan?
Nuohan oli ex-vaimon työkavereita, ei täysin sivullisia.
voi olla ulkomaalaista syntyperää.
Prismassa ammutut uhrit:
mies, s. 1969
mies, s. 1975
mies, s. 1982
nainen, s. 1964
(ymmärtääkseni meni tässä järjestyksessä syntymävuodet ja sukupuoli)
nainen (yksityisasunnosta löytynyt, ex-tyttöystävä), s. 1967
+ ilmeisesti Shkupolli itse, s. 1966
voi olla ulkomaalaista syntyperää.
vaan syntyjään suomalainen
Eikä kaikkia omaisia ole vielä tavoitettu.. :(
Eikä kaikkia omaisia ole vielä tavoitettu.. :(
sillä on, onko se nainen Suomessa vai muualla syntynyt??? Yhtä kuollut se on.
ja voin kertoa että haluisin tietää keille on näin surullisesti käynyt. En kuitenkaan haluaisi työkavereille soittaa, kuitenkin varmasti valmiiksi jo niin kamala olo ettei tarvitse muiden tulla mitään utelemaan.
Vai miksi olisi muuten mennyt vielä kakkoskerrokseenkin lahtaamaan pari ihmistä lisää? Puhuikohan uhreilleen mitään ennen teloitusta.
Miksi olisi sieltä enää jo tappamaansa etsinyt?
onko se -82 syntynyt nainen yksi vaalea 4 lapsen äiti! :(
1 syyllisen ex-puoliso ja muut asiakkaita, eli 2
ja lisäksi 6 uhri ilmeisesti syyllinen