Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei huvita tänään avata radiota tai teeveetä

Vierailija
31.12.2009 |

joka tuutista tulee kuitenkin noita ahdistavia ampumisuutisia. Juuri eilen vai toissapäivänä luin netistä uutisen että uuden kouluampumisen riski on mahdollinen tms. En muista otsikkoa. Nyt sitten tapahtui tämä. Tämä on niin ahdistavaa, että haluaisi sulkea silmänsä ja korvansa ja jatkaa elämää niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Ekana mietin taas että miten nyt selitän lapselle tämän. Niin kauheaa kuin se onkin, tämä taitaa olla jo lapsellekin "rutiinia". Taidan sanoa, että muistatko kun siellä Jokelassa ja Kauhajoella oli ne ampumiset. Nyt taas on joku tyhmä ammuskellut. Tai en minä tiedä mitä minä sanon. Ei vanhempien kuuluisi joutua tämmöisiä selittelemään lapsilleen. Lapset ansaitsisivat turvallisemman elämän. Olen tosi vihainen jokaiselle ampujalle joka riistää lapsilta perusturvallisuuden tunteen teoillaan. Uhreja eivät ole vain ne jotka kuolevat tai loukkaantuvat, vaan heillä on läheisiä ja ystäviä. Lisäksi pelko ja ahdistus jäytää monia ihmisiä, aikuisia ja lapsia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseäkään huvita paljon mediaa seurailla. Tiedän nyt, että tällaista on tapahtunut, mutta minulla ei ole tarvetta mässäillä yksityiskohdilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi