Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G Voisitko viedä lapsesi perhepäivähoitajalle jota et tunne?
30.12.2009 |
Minä en voisi viedä, vein mieluummin päiväkotiin vaikka en tuntenut siltä ketään hoitajista. Parempi kontrolli siellä kuitenkin on kuin jossain kodissa.
Kommentit (3)
pph:n. Pakko sanelee monesti sen, että ei ole vaihtoehtoa ja vietävä on. Pienelle lapselle rauhallisempi ja kodinomaisempi vaihtoehto muutenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joukkoon mahtuu niin ihmeellisiä tapauksia, että en voisi luottaa ettei ikävä tapaus satu juuri meille. Päiväkotiin siis vein, juuri paremman valvonnan takia. Ja ihania on työntekijät siellä, lapsi on viihtynyt ja nauttinut (kyllä, oikeasti!) siellä olostaan.
Alue: Aihe vapaa
ja tutustuttu on matkan varrella. Ei meillä ole sattunut ketään perhetuttua perhepäivähoitajaa, joka vielä meidän alueella työskentelisi.