Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on epätodellinen olo: sain väikkäristä laudaturin!

Vierailija
30.12.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole helvetin ylpeä itsestäsi! Mulla on todellinen olo, sain gradusta c:n. Ja olen tyytyväinen.

Vierailija
2/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan? Jos saa udella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkreettista hyötyä elämässäsi :-)

Vierailija
4/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain kaksi mahdollista arvosanaa, joko hyväksytty tai kiittäen hyväksytty....

Vierailija
5/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
6/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea superpaljon!!!!!!!!!!! Mutta käsittääkseni väikkärit arvioidaan asteikolla kiitettävä-hylätty... Miten siis sait laudaturin....

Vierailija
7/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jopa tiedekunnasta. Itse sain väikkäristä arvosanan Hyvä (asteikko hyväksytty-hyvä-erinomainen).

Onnittelu ap:lle!!!!

Onnea superpaljon!!!!!!!!!!! Mutta käsittääkseni väikkärit arvioidaan asteikolla kiitettävä-hylätty... Miten siis sait laudaturin....

Vierailija
8/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin sain. Ja ainakin Tampreella väikkärit arvostellaan samalla skaalalla kuin gradut, approbaturista laudaturiin (ja tietty hylätyt eli improbaturit, mutta ne jää kyllä pois jo esitarkastuksessa).

Valitettavaa on, että monesti on sittemmin tuntunut, että eksimia olisi ollut hyödyllisempi arvosana. Vähemmän harvinaisena siitä olisi helpompi puhua ja kenelläkään ei olisi tarvetta vähätellä sitä.

Vierailija
9/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala etunimeni M-kirjaimella.

Käytäntöjä on erilaisia, mutta meidän tiedekunnassa on käytössä tuo a-l-asteikko. Laudatur on harvinainen, joten olen saanut nyt niin paljon huomiota ja hehkutusta sekä yliopistomaailman että työpaikkani taholta, että tunnen oloni välillä melkein kiusaantuneeksi.

Toki olen myös iloinen!

Ap

Vierailija
10/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta....todella.

Minä suurperheen äiti odottelen vielä, koska minä tuon väikkärin kimppuun pääsen!

Hei, tosi upeeta,hali!

Vierailija
11/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako etunimesi M-kirjaimella? ;)

Vierailija
12/12 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkit?

Ja alla olevan kirjoittaneelle: kyllä on ihmeellistä tuo ihmisten välinen kateus:( Miten voi olla mahdollista?

Mä aina naiivisti ajattelen, että lukiessa ja opiskellessa myös sydämen sivistys karttuu, mutta eipä tuo taida olla niin..

Valitettavaa on, että monesti on sittemmin tuntunut, että eksimia olisi ollut hyödyllisempi arvosana. Vähemmän harvinaisena siitä olisi helpompi puhua ja kenelläkään ei olisi tarvetta vähätellä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan