Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat PMS-vimmassa tehdyt teot? Kerro omasi?

Vierailija
30.12.2009 |

Tai mitä on tehnyt mieli tehdä?

Itse huudan lapsille (anteeksi pienet) ja siitä tiedän, että menkat lähestyy, kun esim. kaupassa käydessä ihmiset näyttää NIIN TYPERILTÄ, että tekisi mieli vetää lättyyn jokaista vastaantulijaa. Onneksi tämä pahin vaihe kestää vain pari päivää kuukaudessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nyt pahin, mutta hyvin tyypillinen juttu. Olisin halunnut iltamyöhällä viikonloppuna vielä laittaa yhden koneellisen pyykkiä pyörimään. Mies sanoi, että älä nyt enää viitsi laittaa kun kello on jo kahdeksan, vietetään vain iltaa kaikessa rauhassa. Nostin hirveän metakan ja itkuraivarin, enkä toipunut siitä koko iltana. Pyrskähtelin itkemään vähän väliä "mua NIIIN vituttaa tollanen määräily!" jne. Oli sitten tosi rattoisa ilta meillä. Tiedän, olen ihan kammottava pms-hirviö.

Vierailija
2/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

desibelit ovat kohonneet ja uskon että vaikka asumme omakotitalossa, niin naapuritkin ovat saattaneet havaita että Jaahas, naapurin rouvalla on taas pms-päivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuohahtaa niin jos olet väärässä paikassa väärään aikaan niin en säästele sanojani.

Vierailija
4/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamaan oman huoneensa. Koko ilta venyi ja venyi. Mun hermo ei enää venynyt, joten mätin kaikki lelut, vaatteet, kirjat yms yms mitä lastenhuoneen lattialta löytyi mustaan jätesäkkiin ja nakkasin roskikseen. Lapset vain tuijottivat ällistyneinä vieressä. Siitä lähtien on huone pysynyt järjestyksessä, ilman hormonimyrskyä en olisi varmaan ikinä tätä tehnyt.

Vierailija
5/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä on tehnyt mieli tehdä?

Itse huudan lapsille (anteeksi pienet) ja siitä tiedän, että menkat lähestyy, kun esim. kaupassa käydessä ihmiset näyttää NIIN TYPERILTÄ, että tekisi mieli vetää lättyyn jokaista vastaantulijaa. Onneksi tämä pahin vaihe kestää vain pari päivää kuukaudessa.

Vierailija
6/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli yllätykseksi laittanut toissajouluna koristeet koko asuntoon ja kuusen kynttilöineen, ja iso kasa paketteja siellä alla.

Lapsi oli onnellisena vieressä isinsä kanssa yllättämässä kotiin tulevaa äitiä.

Sain ihan kamalat raivarit, miten mies oli minulta salaa penkonut koristetavaroita.. Aloin huutamaan ja riehumaan ja kaadoin kuusen ja potkin sen kaappiin. Ja kaikki koristeet otettiin pois, eikä ollut kivaa.

Ihan hirveää, kuka tekee sellaista? Sekopääraivohullu. Mutta ei, ihan normaali olen osan kuukaudesta.

Vierailija
7/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli yllätykseksi laittanut toissajouluna koristeet koko asuntoon ja kuusen kynttilöineen, ja iso kasa paketteja siellä alla. Lapsi oli onnellisena vieressä isinsä kanssa yllättämässä kotiin tulevaa äitiä. Sain ihan kamalat raivarit, miten mies oli minulta salaa penkonut koristetavaroita.. Aloin huutamaan ja riehumaan ja kaadoin kuusen ja potkin sen kaappiin. Ja kaikki koristeet otettiin pois, eikä ollut kivaa. Ihan hirveää, kuka tekee sellaista? Sekopääraivohullu. Mutta ei, ihan normaali olen osan kuukaudesta.

miten lapsi reagoi tähän? minkäikäinen lapsi?

Vierailija
8/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuussa sama juttu..yhtään sekasotkua en siedä, kamala huuto ja mekastus alkaa pienemmästäkin epäjärjestyksestä ja huuuuuutooooo

on kovaa, naapurit tietää koska pms-vaivat on mulla

Vierailija
9/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienistäkin asioista tulee sellainen vitutus ettei mitään rajaa. Viimeksi esim mies oli kerännyt narulta lasten vaatteet ja laittanut ihan asialliseen pinoon vaikkei ollutkaan järjestänyt niin että olisi ollut helppo laittaa kaappiin mutta kuitenkin. Hirvee mouhoominen että ei tartte koskee mihinkään pyykkeihin mitkä on siellä narulla kun ei osaa kerta niitä laittaa. Anteeksi piti käydä pyytelemässä ja taitaa isäntäkin tietää että menkat tulossa.

Vierailija
10/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä lasten meteliä, haluan olla rauhassa ja kaikkialla näyttää olevan niin paskasta.

Karsee akka ja en pysty hillitsemään itseäni, vaikka asian tiedostankin.

Vierailija
11/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"idiootit" hidastelijat kassalla ym. Räjähdän kissoille, lapsille, koirille ja miehelle. Koululaiset tietääkin jo, että kun äiti on sillä tuulella kerran kuussa, niin ei paree sanoa vastaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme