miten tapasit nyk. meihesi/naisesi?
mä olin silloin 2 viikkoa vaille 16 ja soitin vahingossa väärään numeroon =) no se poika jolle soitin, soitti mulle takaisin parin päivän päästä ja pyysi treffeille.. nähtiin ja muutettiin yhteen viikon tapailun jälkeen (täytin just 16 ja poika oli 18)
ollaan oltu 6 v ja 6 kk yhessä ja on 6 kk poika vauva =) ja ihanaa vieläkin =) eli kannatti soittaa väärään numeroon
Kommentit (27)
Siis itse opiskelin ja mies oli koululla töissä. Olin aktiivinen opiskelijayhdistyksessä ja hoisimme yhdessä yhtä projektia jonka aikana "vähän" hermostuin. Pyysin anteeksi ja kaljalle ja tässä ollaan. Ensivuonna 5-vuotta naimisissa ja 9-vuotta yhdessä.
...netissä treffisivustolla ja nyt ensimmäinen lapsi tulossa ennen kesää. Ihan huvikseni käytin sivustoa ja sieltä se sitten kolahti jollain tapaa? Ei olla "ikäloppuja", mutta kumpaakaan ei enää kiinnostanut baarista etsiä sitä oikeaa. Hyvin on sujunut ja yhteenkin muutettiin ensi tapaamisesta noin 3 kk kuluttua.
Eli tapasin nykyisen mieheni internetissä.
Olimme pelaamassa biljardia aapelissa ja vaihdoimme sähköposti osotteita ja myöhemmin puhelinnumeroita.
Matkaa välillämme oli 350km ja näimmekin, mutta ihan kaveri mielessä, koska kummatkin seurusteltiin tuolloin eri ihmisten kanssa.
Viisi vuotta kaveerattiin ja soiteltiin viikottain, mutta sitten se jotenkin napsahti kun kummatkin oltii vapaita ja päätin lähteä reissuun.. tuolla reissulla olen edelleen :)
Asumme yhdessä, olemme kihloissa ja esikoinen syntyy helmikuussa.
Tunnettu siis 7 ja puolivuotta, joista seurusteltu kaksi ja puoli.
yli 15 vuotta sitten.
Satuimme baaritiskille samaan aikaan ja aloimme jutella.
Ihana tapaaminen. Goomit oli niin hauskoja :)
yhteisen tutun juhlissa. Mutta ei heti alettu seurustelemaan, vaan vasta neljän vuoden kuluttua. Kohta 7 vuotta yhteiseloa tulee täyteen.
tanssilavalla. Pitkään oltiin ihan vain tanssituttuja, mutta sitten mies teki siirron ja pyysi tanssimaan toisetkin kaksi tanssia kanssaan.