Kiitos vaan naapurintädille joka punnitsi tyttäreni ja nyt tyttö punnitsee kavereitaan
ja haukkuu heitä läskeiksi.
Eli naapurintäti oli jostain syystä punninnut tyttäreni puntarilla ja tästä tyttäreni oli saanut idean alkaa punnitsemaan kotona kavereitaan.
Kaikki jotka painoivat enemmän kuin tyttöni, niitä tyttö haukkui läskeiksi ja kieltäytyi antamasta niille karkkia mitä omassa kaapissaan oli ja oli lällätellyt että lällällää "enpä annakaan sulle karkkia kun olet niin läski eikä me sitäpaitsi haluta edes leikkiä tollasen läskin kanssa!". Kolmistaan olivat leikkimässä.
Yhden tyttäreni kaverin äiti soitti tyttäreni äidille ja sanoi että tämä on jo toinen kerta kun Minttu tulee Saaran luota itkien kotiin.
Naapurintäti on oikea pahanilkinen kiusaamiseen yllyttäjä.
Kommentit (15)
ihan huvin vuoksi tai tyttö käynyt itse vaa'alla, muttei tosiaan mitään "läskijuttuja" siitä ole keksinyt. Taitaa olla ne jutut tuleet teiltä kotoa. Siis eihän se itsessään, että joku painaa vaikka 30 kiloa liity mitenkään lihavuusasioihin.
Yhden tyttäreni kaverin äiti soitti tyttäreni äidille.
Tää on niin keksitty juttu, kyseessä ei oo sun tyttäresi, eihän?? Kompastut omaan oveluuteesi nyt..
Eli kyllä olen kasvattanut ja joo, olen isä. Mutta ei voi mitään kun naapurintäti näyttää esimerkkiä kiusaamiseen.
ap
Joopa, näytä mulle mies, joka viittii kirjottaa tuollasta sontaa nettiin kuin ap!
Hän tosin ei ole kirjoitellut Vauva-palstalla vaan muulla keskutelupalstalla, mutta omalla nimellään mainiten tyttäremme nimeltä kuten myös hänen koulunsa. On niin keksittyä p***ajuttua, en tiedä mitä kiksejä saa.
Toisaalta vaakaa ei ole edes välttämättä tarvis piilottaa. Kiellät vain lasta punnitsemasta kavereita. Ei siinä sen kummempia tarvita.
ei naapurintädille. Täti tuskin haukkui ketään läskiksi, tyttäresi teki niin ja aiheutti mielipahaa ystävilleen.
Olivat aloittamassa elokuvan katselun, niin kaveri oli ilmoittanu, et ensin punnitus!
Toinenkin kaveri on, joka todella pieni ja kevyt,aina puhumassa painostaan.
Oma tyttö on tietysti pitkä ja roteva, joten tuollainen ärsyttää ymmärrettävästi.
10- vuotiaita nämä tytöt.
Itse kyllä vahdin painoani kuin haukka, mutta lasten ei tervitse:D
Ei se vaa'alla käyminen kenestäkään kiusaajaa tai edes himolaihduttajaa tee. Eiköhän vika löydy ihan muualta!
sulle vai tyttäresi äidille? Oleko äitipuoli vai äiti?
Yhden tyttäreni kaverin äiti soitti tyttäreni äidille
... silloin helposti lipsahtaa tällaisia. En ikinä sanoisi, että joku soitti "tyttäreni äidille", jos tarkoittaisin itseäni.
muille aikuisille. Ymmärrän, jos tädittelee jollekin 2-vuotiaalle, mutta miksi meille? Haloo.
oikea aloitus ja vieläpä miehen tekemä. Tosin itse en lähtisi yksioikoisesti syyttelemään naapurintätiä laihdutuskiusaamisesta. Tämä yhteiskunta nyt on vaan aika lihavuuteen puutuvainen, tosin usein ihan syystäkin. Tälläkin palstalla tapahtuu ihan samanlaista kiusaamista: joku kysyy olenko sopiva kun olen 165/67 ja vastaukseksi tulee: olet kaamea valas jne.
Silti ap on vastuussa omasta lapsestaan ja hänen on (vaimonsa kanssa) otettava lapsi puhutteluun.
päiväkodinkin henkilökuntaa. Ja ylläty ylläty, näitä löytyy niin miehistä kuin naisistakin.
Millainen mies tädittelee naapuria muille aikuisille. Ymmärrän, jos tädittelee jollekin 2-vuotiaalle, mutta miksi meille? Haloo.