Pitkähiuksinen- miksi olet pitkähiuksinen?
Kommentit (21)
ja sellaiset ohuet päätämyötäilevät hiukset ovat niin seksikkäät.
Paljon helpompi hoitaa kun ei tarvitse juuri laittaa tai föönailla. Eikä juosta kampaajalla niin usein että pysyy leikkaus kuosissa.
En voisi kuvitellakaan olevani joku siilitukkanen lesbon näkönen kammotus. Hiukset saa laitettua nätimmin, kun ovat pitkät ja lisäksi pitkät hiukset sopivat minulle.
En voisi kuvitellakaan olevani joku siilitukkanen lesbon näkönen kammotus. Hiukset saa laitettua nätimmin, kun ovat pitkät ja lisäksi pitkät hiukset sopivat minulle.
Ilmeisesti jo 10cm hiukset ovat pitkät?
niin pitkät että niistä saa kunnon ponkkarin tai mielummin letin ilman mitään pinnivippasia. Samaa mieltä tuon toisen kanssa olen, eli pitkähiuksisuus on myös laiskuus kysymys, ponkkarin vetäisyyn ei mene kuin max puoli minsaa. Toisaalta en voisi kuvitella olevani lyhyt hiuksinen, vaikka kyllä lyhyitä hiusmalleja on hyviäkin. Mutta luoja miten paljon hommaa ne näyttävät vaativan. Kampaajallakin pitäisi käydä alvariinsa.
Ei tartte jatkuvasti rampata kampaajalla, eikä toisaalta ois rahaakaan. Eli laiskuus ja köyhyys...
etenkin, kun ovat paksut ja hoidetut. Itselläni hiuspidennys, omat hiukset yltävät olkapään yli.
Mikään ei ole ihanampaa, kuin paksu poninhäntä;)
Oli mulla joskus ihan siis törkeän lyhyet! Edestä pitemmät ja takaa ihan siili melkeinpä. Sopi minulle kun on hoikka ja pitkä niska, mutta se laittaminen!!! Joka aamu herätä laittamaan ja kahden viikon välein leikkuu niin NO THANKS!
Nyt on ristiselkään pitkät hiukset. Rakastan suoristusrautaa ja kiharrinta ja kun nämä voi joskus ihan jättää vaan auki :)
En ole hiuksiani leikannut milliäkään kahteen ja puoleen vuoteen kun en vaan raaski
että olen laiska... en jaksa väännellä jotain hienoja kampauksia joka aamu, kiva kun toiset jaksaa niin ollaan erilaisia!
Ekaksi siksi, että minulle sopii pitkät hiukset paremmin kuin lyhyet, mielestäni. Tokaksi siksi, etten jaksa käydä kampaajalla kuin noin kerran kuudessa kuukaudessa, jos silloinkaan.
Mutta se ei ole, joten laiskuuttani minäkin pidän sen pitkänä. Se on kihara ja joka suuntaan törröttävä, joten helpompi vain laittaa kiinni kuin taistella sen kanssa (kokeiltu on).
Mulla tosi pitkät, paksut ja kiharat hiukset
eli olen superlaiska laittamaan hiuksia aamuisin, tai oikeastaan koskaan. Pitkät hiukset on helppo vetää ponnarille, ei tartte läträtä muotoiluvaahtojen ja vahojen kanssa. Edes föönata en tarvitse. Kampaajallakaan en jaksa käydä alvariinsa. Tosin mulla on väri, joten juurikasvun vuoksi siellä käyn vähintään kuusi kertaa vuodessa.
Joskus mulla on ollut lyhyetkin hiukset ja ne oli kyllä kivat niin kauan kuin pysyivät leikkauksessa. Sitten kun kasvoivat liian pitkiksi niin voi hirvitys! Ja tosiaan, niitä sai olla koko ajan laittamassa.
Ah, ja vielä yksi syy miksi pitkiä hiuksia pidän: ikä! Olen yli kolmekymppinen ja kaikki naiset tässä iässä tuntuvat leikkaavan lyhyen mallin. Mä haluan kulkea tahallaan vastavirtaan :)
Aikaisemmin minulla oli aina lyhyet hiukset, kun kuvittelin, että minulle ei sovi pitkät hiukset ja hiukseni ovat myös liian paksut ja jäykät pidettäväksi pitkinä. Löysin hyvän kampaajan, joka kannusti kasvattamaan hiuksia ja nyt ne ovat puoliselkään asti ja aivan ihanat! Mutta käyn kyllä kampaajalla ihan yhtä usein kuin lyhyiden hiusten aikanakin (n. 2 kk:n välein), sillä pitkiä hiuksia pitää hoitaa ja laittaa ihan yhtä lailla kuin lyhyitäkin. Minusta ne ei siis ole yhtään sen helpommat, ainakin jos ne on leikattu kerroksittain, niin kuin minulla.
leikata lyhyeksi eikä niihin voi leikata esim. graafista leikkausta. Tai voihan ne leikata lyhyeksi, mutta siinä olisi aivan kamala laittaminen joka aamu ja pää olisi pallon muotoinen, kun hiukset nousisivat lyhyinä enemmän ylös kuin pitempinä. :)
Joka toinen päivä vaan pesen ja sitten pidän. Juhliin saatan laittaa nutturan ja ruokaa tehdessä letin tai ponnarin ettei oo hiuksia ruuassa mutta muuten pese ja pidä-hiukset ovat kolmen pienen lapsen äidillä hyvät!
tällä hetkellä olen taas pitkähiuksinen, mutta mielessä siintää jo selvästi lyhyempi malli. Vaihtelen hiusten pituutta, välillä on olleet tosi lyhyet, sitten olen taas kyllästyttyäni kasvattanut pitkäksi. Minulla kasvaa hiukset (ja kynnet) salamavauhtia, joten ei tarvitse kauaa kasvatella.
ja naisellisemmat. Sopivat pukeutumistyyliini ja ovat vielä helppohoitoisetkin.
ei tarvitse pitkää tukkaa harjata pariin päivään, ponnarille vaan...
Karmeita noi nykyajan kananperseet..