Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se kumma miten nykyään on niin paljon huonoja

Vierailija
30.12.2009 |

miehiä ja isiä. Hakkaavat perhettään ja ryyppäävät kaikki rahat. Tai kuolevat. :D

Tälläistä propagandaahan yksinhuoltajat levittävät.

Ennen ei vain ollut tapana erota, päätettiin elää yhdessä, eikä ensimmäisen vaikeuden tultua erottu.

Tosin luulen että suurimmalla osalla yksinhuoltajia EI MITÄÄN PARISUHDETTA OLE EDES OLLUT. VENTOVIERAAN KANSSA PUMPATAAN JA ELETÄÄN YHTEISKUNNAN TUILLA.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään oikeastaan yh ole, sillä meillä on yhteishuoltajuus. Saan vain sen kelan huimaavan yh-lisän lapsilisään (=46e!)

10

Vierailija
22/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroani, yhteishuoltajuutta, kaikkea mahdollista. Sitä eniten, että vien yhteiskunnan tuet mahdollisesti niitä enemmän tarvitsevilta :-(

22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku 50v tantta katsoo nenän vartta pitkin ja juoruaa millainen jakorasia olet?

Varsinkin pienemmällä paikkakunnalla näin vielä tehdään, ehkä myös isompien kaupunkien lähiöissä?

Vierailija
24/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin nuori. Kaikkien vanhemmat oli naimisissa, ei edes kukaan ollut eronnut.

Ja nyt lapset viettävät viikonloppuja vuoroin äidillä, vuoroin isällä.

Olisi mielenkiintoista jos joku tutkija tarttuisi aiheeseen, mistä tämä johtuu. On sitä hölmömpiäkin asioita tutkittu.

Vierailija
25/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku 50v tantta katsoo nenän vartta pitkin ja juoruaa millainen jakorasia olet? Varsinkin pienemmällä paikkakunnalla näin vielä tehdään, ehkä myös isompien kaupunkien lähiöissä?

Juu, karmea loukkaus kun vanhat tantat juoruilee! Kyllä minun elämä on nyt pilalla tanttojen takia! xD

Vierailija
26/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin nuori. Kaikkien vanhemmat oli naimisissa, ei edes kukaan ollut eronnut. Ja nyt lapset viettävät viikonloppuja vuoroin äidillä, vuoroin isällä. Olisi mielenkiintoista jos joku tutkija tarttuisi aiheeseen, mistä tämä johtuu. On sitä hölmömpiäkin asioita tutkittu.

joka eli ns. hyvässä perheessä eli kulissit pidettiin pystyssä vaikka väkisin. Vanhempani pysyivät avioliitossa,vaikka elivät aivan eri elämää. Erosivat vihdoinkin kun teininä raivosin heille asiasta. Mitäs tästä seurasi...hain epätoivoisesti rakkautta, vannoen etten koskaan eläisi kuten vanhempani. Valitsin väärin "rakkauden huumassa", hädin tuskin selvisin hengissä. Eronnut ja yh olen, mutta en todellakaan uhri, eikä elämäni ole pilalla.

Sitä vain, kuinkahan moni "80-luvun lapsi" on elänyt ns. onnellisissa perheissä ja miten se on vaikuttanut heidän omiin valintoihin, niin hyviin kuin huonoihin...

Vierailija
27/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut kuin muutama hassu. Nyt oikin kansantauti. Ja tulevaisuudessa nähdään sen seuraukset. On enemmän rikollisuutta, työttömyyttä ym. lieveilmiöitä.

Mä olen itse yh perheestä eikä musta tullut rikollista, narkkaria eikä mitään muutakaan ns luuseria. Ei tullut niistä mun kavereistakaan jotka myös yh perheistä.

Mun veljestä tuli opettaja, siskosta sairaanhoitaja ja musta laborantti.

Vierailija
28/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä isä harjoitti henkistä ja joskus myös fyysistä väkivaltaa etenkin äitiäni kohtaan. Kulissit pidettiin kuitenkin pystyssä, vaikka me lapset toivoimme kovasti että vanhempamme olisivat eronneet. En viitsi edes kertoa mitä tuollaisessa perheessä kasvaminen on meille lapsille aiheuttanut.

Minä olin 80-luvun lapsi

kun olin nuori. Kaikkien vanhemmat oli naimisissa, ei edes kukaan ollut eronnut. Ja nyt lapset viettävät viikonloppuja vuoroin äidillä, vuoroin isällä. Olisi mielenkiintoista jos joku tutkija tarttuisi aiheeseen, mistä tämä johtuu. On sitä hölmömpiäkin asioita tutkittu.

joka eli ns. hyvässä perheessä eli kulissit pidettiin pystyssä vaikka väkisin. Vanhempani pysyivät avioliitossa,vaikka elivät aivan eri elämää. Erosivat vihdoinkin kun teininä raivosin heille asiasta. Mitäs tästä seurasi...hain epätoivoisesti rakkautta, vannoen etten koskaan eläisi kuten vanhempani. Valitsin väärin "rakkauden huumassa", hädin tuskin selvisin hengissä. Eronnut ja yh olen, mutta en todellakaan uhri, eikä elämäni ole pilalla. Sitä vain, kuinkahan moni "80-luvun lapsi" on elänyt ns. onnellisissa perheissä ja miten se on vaikuttanut heidän omiin valintoihin, niin hyviin kuin huonoihin...

Vierailija
29/29 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla alkoholisti-isästäni. Huolimatta kylän tanttojen paheksunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan