On se kumma miten nykyään on niin paljon huonoja
miehiä ja isiä. Hakkaavat perhettään ja ryyppäävät kaikki rahat. Tai kuolevat. :D
Tälläistä propagandaahan yksinhuoltajat levittävät.
Ennen ei vain ollut tapana erota, päätettiin elää yhdessä, eikä ensimmäisen vaikeuden tultua erottu.
Tosin luulen että suurimmalla osalla yksinhuoltajia EI MITÄÄN PARISUHDETTA OLE EDES OLLUT. VENTOVIERAAN KANSSA PUMPATAAN JA ELETÄÄN YHTEISKUNNAN TUILLA.
Kommentit (29)
sen mitä moni ajattelee, mutta ei tohdi sanoa.
5 lasta, kaikilla eri isät. On linnakundia, työtöntä miestä, yksi eläke-ikäinenkin.
Pihalla nainen nauraa miten helppo miehiä on koukuttaa ja kaiken nekin uskovat.
Usein kylässä ryyppyporukoita ja lapset pihalla yömyöhään.
Lapsi tuo leivän pöytään, kyllä se näin on. Mutta kuka maksaa? Lapset maksavat.
sen mitä moni ajattelee, mutta ei tohdi sanoa.
että monet yh uskovat ihmisten uskovan että heiltä on mies kuollut tai väkivaltainen.
No mutta he ovatkin usein kouluttamattomia, työttömiä, joten sen ymmärtää.
5 lasta, kaikilla eri isät. On linnakundia, työtöntä miestä, yksi eläke-ikäinenkin. Pihalla nainen nauraa miten helppo miehiä on koukuttaa ja kaiken nekin uskovat. Usein kylässä ryyppyporukoita ja lapset pihalla yömyöhään. Lapsi tuo leivän pöytään, kyllä se näin on. Mutta kuka maksaa? Lapset maksavat.
Koska sun yksi naapuri on tuommoinen, niin kaikki muutkin yh:t on??
lapsen isän kanssa hyvissä väleissä. Ex hyvintoimeentuleva, en saa yhteiskunnan tukia, pumpannut vain yhden kanssa..
Ennen ei ollut kuin muutama hassu. Nyt oikin kansantauti. Ja tulevaisuudessa nähdään sen seuraukset.
On enemmän rikollisuutta, työttömyyttä ym. lieveilmiöitä.
että monet yh uskovat ihmisten uskovan että heiltä on mies kuollut tai väkivaltainen. No mutta he ovatkin usein kouluttamattomia, työttömiä, joten sen ymmärtää.
ei kukaan fiksu ja sivistynyt ajattele noin, koska tietää miten hyvissä ammateissa yh-vanhempia on.. mm. yksi presidentti.. ;)
Nykyisin tehdään lapsia joka toisen vastaantulijan kanssa kolme viikkoa tapaamisesta ja erotaan asap kun toinen ei miellytäkään! Sitten voivotellaan kun kohdalle sattuu vaan luusereita jotka käy vieraissa ja plaa plaa plaa. Ja kohta on taas uusi luuseri kainalossa ja massu kivasti pystyssä...
Aivojen käyttö tuntuu nykypäivän ihmissuhteissa olevan todella harvinaista. Ollaan vaan niin rakastuneita ja halutaa niitä rakkaudenhedelmiä vaikkei toisesta tiedetä etunimeä kummempaa.
Yhteen mennään vähän liian heppoisin perustein, tuntematta toisiaan kunnolla, ja sitten erotaankin liian helposti. Tosin eroa parempi olisi usein olla tekemättä niitä lapsia suhteeseen, jonka näkymät ovat huonot. Näitä tapauksia on kyllä korkeasti koulutetussakin yhteiskuntaluokassa paljon, omassa lähipiirissäkin. Tuntuu että ihmiset eivät tajua mitä se arki pienten lasten kanssa on, ja mitä se parisuhteelle merkitsee.
että monet yh uskovat ihmisten uskovan että heiltä on mies kuollut tai väkivaltainen. No mutta he ovatkin usein kouluttamattomia, työttömiä, joten sen ymmärtää.
Minäkin ihan itse mursin luuni, poltin ihoni ja väitin että ex teki...tottahan toki!
ei moni mies edes tiedä olevansa isä, vaikka ehkä haluaisi. Tai sitten uskotellaan hänen olevan isä, vaikka lapsi olisi jonkun toisen. Että kyllä nykyisin naiset keittelevät näitä soppia ihan itse.
jotka ovat kaikki olleet joko kihloissa tai naimisissa lastensa isän kanssa. Ja lapsi on yhdessä päätetty alulle saattaa (joissain tapauksissa ehkä kuitenkin enemmän naisen toiveesta). Useimmiten sitten mies ei ole kestänyt tylsää ja ajoittain raskasta lapsiperhearkea, vaan on halunnut jatkaa poikamieselämää.
14
syyttelevät ja hakevat vikaa muualta, vaikka tilanne on usein itse aiheutettu.
ei ole kuin yksi yh. Kaikilla eronneilla on yhteishuoltajuus. Kaveripiirini on kai sitten vähemmistöä...
Olen naimisissa ja kolme lasta. Jos mieheni kuolisi, tiedän mitä ihmiset ajattelisivat. En kestäisi sitä
Minä häpeäisin olla yh. Olen naimisissa ja kolme lasta. Jos mieheni kuolisi, tiedän mitä ihmiset ajattelisivat. En kestäisi sitä
sinua varmasti hävettää käydä kaupassa ruokaostoksillakin ilman miestäsi, luulevat sinua epätoivoiseksi yh:ksi!! xD
en minäkään oikeastaan yh ole, sillä meillä on yhteishuoltajuus. Saan vain sen kelan huimaavan yh-lisän lapsilisään (=46e!)
10
Ei kukaan (ainakaan täyspäinen) voi ajatella noin.