Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin perustuu se, että koulussa kiusataan kilttejä, hiljaisia ja arkoja lapsia?

Vierailija
30.12.2009 |

Sellaisia jotka ajattelee kaikista hyvää jne.

Minusta tämä on täysin epäreilua. Toki muunkinlaisia kiustaan, mutta työn tyypin lapset joutuu selkeästi usein kiusatuiksi vaikka ei olisi mitään "vikaa" heissä.

Miksi voi miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkeellisia ääliöitä siltä osin, että heiltä puuttuu ainakin empatiakykyä, toimiva omatunto ja ylipäätään kunnioitus muita kohtaan. Ovat sadistisia ja häiriintyneitä ihmisen kuoria.

No ei se ihan noinkaan mene. Ihan taviksetkin kiusaa, ei väkivaltaisesti tai muuten rajusti, mut kuitenkin.

Vierailija
42/45 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä, mitä kaikkea nimenomaan lasten pitää sietää. Olisipa kiva, kun töissäkin suurin osa työkavereista kävisi päivittäin työhuoneessasi haukkumassa sinua luuseriksi, paskapääksi jne., varastaisi salkkusi, työntäisi pääsi vessanpönttöön, tönisi sinua ruokalajonossa, pissaisi työpapereittesi päälle ja pomo sanoisi "no ne nyt on tommosia, koita kestää"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla ärsyyntymiskynnys on matala.

Vierailija
44/45 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse töissä vuosia koulussa, ja ne kiltit ja rauhalliset yleensä hyvistä kotioloista.

Häirikkö-kiusaajilla melkein aina huonot kotiolot.

Oma lapsi hyväkäytöksinen, rauhallinen, kiltti olematta nössö ja reipas. Paljon ystäviä.

Korostan silti, että jokaisen häirikkö-kiusaajan kotona ei tarvitse olla aina huonosti, usein vain on niin. Usein huonot kotiolot purkautuvat negatiivisena häiriköintinä, mm. kiusaamisena.

Vierailija
45/45 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiusattiin alaluokilla tosi usein ujouden ja hiljaisuuden takia varmaan, mut aina tappelin vastaan vaikka hävisinkin. Myöhemmin kun kasvoin ja aloin harrastamaan jo 6 luokalla painojen nostoa,  aloin puolustamaan myös omia ja muita luokkalaisia. Itsekkin kiusasin ekoilla luokilla omia luokkalaisia, mut lopetin sen nopeasti, koska se ei tuntunut ikinä hyvältä jälkeen päin. Ylä aste on pahin, mut  jos pistää kiusaajille laittaa vastaan ja luokka seisoo takana, niin ei ole mitään hätää. Mulla oli ylä asteella 2 isoa kaveria jotka pelotteli kiusaajat pois ja sain sitä myöden myös monet kiusaajat muitten kimpusta, välillä toki ylä asteella,  jotkut kovat pojat kävi kokeilemassa haukkus ja joku tönäs, mut annoin takas aina.  Mä painoin sitten koko koulu ajan alle 40kg ja pituutta oli lopussa 160cm  mut kiitos veljen, siskon miehen ja isän, jotka opettivat itsepuolustusta ja nyrkkeilyn, nykyään oon 22v ja nostelen rautaa, hakkaan säkkiä ja treenaan kaiken näköstä säännöllisesti. Oon vieläkin hiljanen ja ujo, mut  kasvanut 60kg ja pituus on 182cm eikä oo enään ollu ongelmia. Oon scorppioni ja horoskoopeissa luonne analyysi osuu mun kohdalle oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan