mitä se apu on
jota saa kun tekee vaan mieli lyödä lasta? Aina täällä sanotaan. että hae apua, mutta mitä se apu sitten on. Kysyn tätä nyt ihan vakavissaan. Kolme lasta kotona vanhin 4 v, pienin 3 kk ja pienin valvottaa yöt tosi pahasti, on tehnyt näin koko ikänsä. PInna on kovin tiukalla ja esikoinen ei ole koskaan ollut mikään helppo lapsi. Isommat lapset on kaksi päivää viikosta hoidossa. Eläämä tuntuu muutoin mukavalta, enkä koe olevani mitenkään masentunut. Ainoastaan kun esikoinen päättää ryhtyä temppuilemaan ei mitkään konstit tunnu auttavan ja uskokaa pois on luettu kirjoja ja koetettu jos mitäkin keinoa. Tällä hetkellä on vaan niin suoraan sanottuna vittuuntunut tuohon temppuiluun, että tekisi mieli vedellä ympäri korvia. Joten sanotte siis että hae apua mutta mitä se apu on mitä saa? Onko kokemuksia kellään?
Kommentit (8)
sun neuvolaan tai omalle lääkärille! kato netistä... en osaa itse sanoa mut luulen että neuvolassa kerrotaan mitä voi tehä!
kun 5v tyttö ei usko mitään ja kiukuttelee. Olin ihan loppu ja keinot kans. Neuvolatäti vaan tokas et voimakastahtoinen tyttö. Siinä apu.
kun 5v tyttö ei usko mitään ja kiukuttelee. Olin ihan loppu ja keinot kans. Neuvolatäti vaan tokas et voimakastahtoinen tyttö. Siinä apu.
aika reilua =(
no jorvissa on sellainen kriisikeskus.. jos ne osaa auttaa??? siis ap:ta....
Toisaalta siinä voi käydä niin että lapset menee huostaan. Suo siellä, vetelä täällä.
Toisaalta siinä voi käydä niin että lapset menee huostaan. Suo siellä, vetelä täällä.
Tuo on jo sinun puolelta todella typerää. Lapset ei ap:n tapauksessa todellakaan menisi huostaan. Tällaisten idioottivastaajien takia ap mahdollisesti jättää hakematta apua ja sitten tapahtuu kauheita, kun tilanne menee liian pitkälle. Huokaus.
että lapset menisi huostaan, sen verran hyvin asiat kuitenkin on ja pääasiassa elämä on mukavaa. Mutta siis hermo menee 4 v tyttöön. t: ap
kyllä kai te kahdestaan jotain keksitte?
konkreettia apua kotiin; joku tulee teidän kanssa tekemään kotihommia ja hoitamaan lapsia. Ja se on MYÖS keskusteluapua, mahdollisesti perheterapiaa. Keinoja käsitellä vihantunteita ilman väkivaltaa. Hae siis apua ajoissa.