Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kuumeessa ja pyysin miestä auttamaan vauvan kanssa

Vierailija
30.12.2009 |

Heräsin yöllä vauvan hysteeriseen itkuun ja menin paikalle. Mies oli vauvan vieressä ja toisteli "hys hys", mutta ei ottanut syliin eikä lohduttanut. Kysyin, miksi tekee niin, jolloin mies hermostui "vittuiluuni" ja sanoi "haista vittu". Hoidin vauvan itse sen jälkeen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aarteita itsellenne kumppaneiksi

Vierailija
2/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistatellut vittua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeäkseni tunnustan, että minä kyllä hänelle.. Mikset edes antanut isän yrittää hoitaa vauvaa omalla tavallaan? Mitas menit sinne, ei se kuole jos huutaa hetken, ois se isikin sitten varmaan syliin ottanut..

Vierailija
4/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pahoitti mielensä, kun oli itsekin hermostunut vauvan huudosta eikä tiennyt mitä tehdä.

Vierailija
5/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi pahoitti mielensä, kun oli itsekin hermostunut vauvan huudosta eikä tiennyt mitä tehdä.

puhuu sinulle tuolla tavalla? Koska hän edes yritti..huoh...

Vierailija
6/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisin parhaani mukaan hoitaa itkevää lasta yöllä, ja mies tulisi kyselemään että mitä oikein teen, niin saattaisi kyllä itselläkin kiehahtaa yli.

Vierailija
7/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtautuu miesten vauvan hoitoon niin, että "ei se osaa". En tiedä mikä ap lla on homman nimi, mutta tuleeko mies teille sanomaan "mitä sä oikeen teet" kun et heti saa vauvaa hiljaiseksi?

Vierailija
8/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta jos kerran tunnet miehesi ja hänen tapansa, oli tämä ehkä odotettavissa. Silloin ehkä etukäteen olisi pitänyt kertoa millä tapaa itkevää vauvaa yöllä hoidetaan. Ei käskevään eikä syyttävään sävyyn vaan ihan miehelle neuvoksi.

Vierailija
9/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SELLASII NE ON!

Kyllä lähtisi ja nopeasti jos minulle haistattelisi eikä edes vauvaa syliin osaisi ottaa!

Vierailija
10/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, ettei vauvanhoito ole hänen hommansa, kun hän on mies eikä nainen. Olin 40 asteen kuumeessa.

Niin, siitä tuli siis ex-mies...

Vierailija
11/11 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-mies oli vähän samanlainen, ikinä ei oma-aloitteisesti vaihtanut esim vaippaa tai pukenut lasta. Aina piti erikseen pyytää ja vaikka sitten auttoikin niin joka kerta piti mutista jotain vastaan.

Lisäksi myös haistatti muutaman kerran ja muutenkin puhui epäkunnioittavasti.

No nyt on todellakin ex. itse se ihmetteli kun ero tuli, ettei muka ollenkaan ymmärtänyt miksi. Just joo.

Nykyinen mieheni ei haistattele, eikä hauku ja vauvaakin hoitaa ihan pyytämättä.

Ja ihan on kunnon miehekäs mies. Toisin kuin ex joka oli oikea nörtti.

ELi mun kokemuksella omista miehistä ja kaveripiiristä on että ne raavaat isot ns. miehekkään miehet osallistuu lastenhoitoon ja on muutenkin perhekeskeisimpiä ja sitten taas nörtit huonoryhtiset pellet niitä joiden mielestä vauvan hoito on "akkojen hommaa"