Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillulima?

Vierailija
30.12.2009 |

Moi oon 23-v. kundi, ja on tässä viime aikoina kovasti mietityttänyt ja valvotuttanut yks asia. En saanut baaristakaan vastausta, vaikka kyselin vanhemmilta miehiltä. Ja tuntemattomilta.

Osaatteko kertoa jonkun neutraalin nimen (vrt. penis - mulkku) pillulimalle a.k.a. kiimalimalle? Onko tuotteelle mitään esim. lääketieteellistä termiä, jota olisi korrektia käyttää vaikkapa ruokapöytäkeskusteluissa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan hiusharjan siis kotona, harjaan pillunkarvat huolellisesti. Hyväilen kaulaa ja rintoja, imen ja näykin nännejä kunnes kuuluu huohotusta. harjaan vielä hiukan ja sitten pillun kimppuun. Eli pillu on märkä jopa lakanoille valunutta, jotka kirjaimellisesti nuolen ja nielen ihanaa. Taas jos pillu on kostea se on panovalmis ilman limaa. x

Epäilemättä otat hiusharjan siis kotona.

Vierailija
22/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi oon 23-v. kundi, ja on tässä viime aikoina kovasti mietityttänyt ja valvotuttanut yks asia. En saanut baaristakaan vastausta, vaikka kyselin vanhemmilta miehiltä. Ja tuntemattomilta.

Osaatteko kertoa jonkun neutraalin nimen (vrt. penis - mulkku) pillulimalle a.k.a. kiimalimalle? Onko tuotteelle mitään esim. lääketieteellistä termiä, jota olisi korrektia käyttää vaikkapa ruokapöytäkeskusteluissa?

Mulla tulee tätä erityisen runsaanti, kun luen teidän juttuja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen etsinyt tätä virallista nimeä, tai lääketieteellistä termiä tälle eritykselle jo 15 vuotta sitten, ja silloin vastaus oli se, ettei kys aineelle ole olemassa tällaista sanaa. Ihmettelen kovin itsekin, miksei tuolle maailmankaikkeuden yhdelle mahtavimmista nesteistä ole viitsitty antaa nimeä!

Syy nimen puutteeseen oli se että sitä nimeä ei tarvita lääketieteessä, ja toisaalla se, että kyseinen neste muodostuu useammasta eri paikasta erittyvästä aineesta, että se on ennemminkin seos, kuin yksi ja ainoa aines.