Pillulima?
Moi oon 23-v. kundi, ja on tässä viime aikoina kovasti mietityttänyt ja valvotuttanut yks asia. En saanut baaristakaan vastausta, vaikka kyselin vanhemmilta miehiltä. Ja tuntemattomilta.
Osaatteko kertoa jonkun neutraalin nimen (vrt. penis - mulkku) pillulimalle a.k.a. kiimalimalle? Onko tuotteelle mitään esim. lääketieteellistä termiä, jota olisi korrektia käyttää vaikkapa ruokapöytäkeskusteluissa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Moi oon 23-v. kundi, ja on tässä viime aikoina kovasti mietityttänyt ja valvotuttanut yks asia. En saanut baaristakaan vastausta, vaikka kyselin vanhemmilta miehiltä. Ja tuntemattomilta.
Osaatteko kertoa jonkun neutraalin nimen (vrt. penis - mulkku) pillulimalle a.k.a. kiimalimalle? Onko tuotteelle mitään esim. lääketieteellistä termiä, jota olisi korrektia käyttää vaikkapa ruokapöytäkeskusteluissa?
Mulla tulee tätä erityisen runsaanti, kun luen teidän juttuja ;)
Mä olen etsinyt tätä virallista nimeä, tai lääketieteellistä termiä tälle eritykselle jo 15 vuotta sitten, ja silloin vastaus oli se, ettei kys aineelle ole olemassa tällaista sanaa. Ihmettelen kovin itsekin, miksei tuolle maailmankaikkeuden yhdelle mahtavimmista nesteistä ole viitsitty antaa nimeä!
Syy nimen puutteeseen oli se että sitä nimeä ei tarvita lääketieteessä, ja toisaalla se, että kyseinen neste muodostuu useammasta eri paikasta erittyvästä aineesta, että se on ennemminkin seos, kuin yksi ja ainoa aines.
Epäilemättä otat hiusharjan siis kotona.