Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erään blogistin viisaita ajatuksia teistä/meistä:

Vierailija
29.12.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo teksti kuulosti kuin keskimääräisen av-mamman tuotos. Ei sitten niin mitään eroa. Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
2/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyy asiallisia, vastaa asiallisiin ja provot ja trollit lukee pilke simäkulmassa tää on ihan loistava palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan erään mielipiteen.

Ihmettelen miksi pitää julkista blogia ja sitten pelätä kritiikkiä.

Vierailija
4/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-palstalaiset on ihan hirveitä! (Toisin kuin minä, joka olen korkeatasoinen).

En voi käsittää miten kukaan mamma voi haluta vertailla syntyneiden lastensa painoja! Pöyristyttävää! Mmmminä en ainakaan ikinä tekisi niin joten kenenkään muunkaan ei saisi niin tehdä!

Mitäköhän niistäkin lapsista tulee kun mammat vaan istuu koneella! (Toisin kuin minä joka en koskaan istu koneella paitsi silloin kun pidän blogia).

MMMMmmeidän Max sen sijaan...

Hmmm. MISSÄKÖHÄN olen lukenut vastaavia viisauksia, hmmm hmmm?

Vierailija
5/5 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän on sulkenut bloginsa yleisöltä. Miksiköhän? Tehtailikohan hän itse tämän aloituksen? Vai rupesiko siellä hänen blogissaan vauvan porukka kommentoimaan? Itse kävin vain lukemassa tekstin, en kommentteja. Jos haukkuu julkisesti jonkun porukan, saa varautua kommentteihin. Melko herkkänahkaista on sulkea blogi. Kävikö joku siellä kommentoimassa?

Itse olin alkuperäisestä kysymyksestä samaa mieltä, että sen toisen blogistin blogista käyty keskustelu oli osittain ala-arvoista, ja itse puolustin useaan otteeseen tuota blogistia. Mutta toisaalta sitten taas Ruusutapetin harrastama tekopyhyys ärsyttää sekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi