Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta..

Vierailija
29.12.2009 |

Olen lihonnut raskauden aikana 16kg. Raskausviikkoja on jäljelläkin 10. Olin ennen raskautta normaali painoinen.

Paino on ollut minulle aina vaikea asia ja tämä ottaa todella koville.

Tiedän kyllä,että raskaus antaa meille rakkaan ja toivotun lapsen,mutta puhun nyt vain kiloista.

Ette usko miten itkettää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä olen lihonut 24 kiloa ja olen vasta rv 26

Vierailija
2/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdessa raskaudessa tullut molemmissa +35 kiloa.. Kolmessa kuukaudessa olen silti ollut entiselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vilkaise sitä seuraavaksi kun alat lopetella imettämistä. Syöt vaan järkevästi ja unohdat muun. Olet nyt äiti etkä pyrkimässä Miss Suomi -finaaliin...

Vierailija
4/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytyksestä kun oli 3 kk ni kaikki kilot lähti =) no hätä!

Vierailija
5/5 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihosin raskauden aikana 20 kg ja synnytyksen jälkeen kiloja oli 13. Imetys ei pudottanut yhtään pois ja kilot jämähti siihen. Ainoastaan jenkkien matkan jälkeen kaks kiloa lähti raskausnesteitä. Sitten olinkin taas raskaana 3kk synnytyksen jälkeen ja pahoinvoinnin takia laihduin monta kiloa. Nyt ne on tullu tietty takas.

Mut ajattelen tosiaan niin että äitihän tässä olaan ja lapsia varten. Mutt sen verrna kilot harmittaa että kun tämä toka syntyy niin aloitan ruokaremontin ja liikkumisen.

Olen siis 164cm ja normaalisti 54kg. Raskauden jälkeen "pysyvästi" 66kg. HAluan olla se se 58 että tuntuu hyvinvoivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan