Voi perk...!
Kävin kasvohoidossa.
Ja nyt naama on kuin tilkkutäkki ja turvonnut.
Paremman näköinen olin sinne mennessä,vaikka muutama mustapää naamasta löytyikin.
Onneksi on nyt lomaa, ens viikoksi on etsittävä jostain kunnon meikkivoide.
En ikinä enää.
Kommentit (14)
Ei sanonut mitään.
Kiva, huomenna olis gynelle ja parturiin mentävä.
Voi helv...
mutta parin päivän päästä hehkuu taas entistä parempana!
Harmittaa vietävästi.
Ajattelin,että kerrankin on aikaa mennä kun on loma,ja sit käy näin.
Ja sain vielä lahjaksi tän, pettynyt olo.
No höh, etkö ole ennen käynyt? Aina se on sellainen pari päivää hoidon jälkeen.
En muista silloin olleen tällaista.
Mahtaa parturi ja gyne tykätä kun aamulla perun ne.
En pääse edes kauppaan ja mies on koko huomisen töissä.
Kehtaatko kertoa syyksi, että vähän punottaa naama? :o)
btw: gyne ei ole siitä naamasta niin kiinnostunut
että miten ihmeessä ihmiset käy kasvohoidossa, kun pitäis sen jälkeen olla vapaata töistä ja muusta!
Siis kun esim. Helsingin keskustassa on hirveesti "Day Spa"-juttuja, joissa on myös noita kasvopuhdistuksia tarjolla, ja sitten pitäis sen hoidon jälkeen matkata takas kotiin halki keskustan ja istua metroon joidenkin teinien, hullujen ja juoppojen keskelle ja naama on kuin rupikonnan perse! Että käykö niissä kukaan kasvohoidoissa vai vaan jossain hieronnassa?! :D
Mutta kyllä se rauhoittuu aika nopeasti, älä nyt ihmeessä peru niitä muita menoja!!! Joudut pian maksamaan turhasta.
T. yks Tallinnassa kasvohoidon ottanut (aika pahat näppylät onkin)
Oikeasti harmittaa niin kamalasti.
Olen niin pettynyt tähän lahjaan, en voi edes lahjan antajalle soittaa ja kertoa,että olen käynyt.
Sipaiset vähän meikkiä naamaan ja menoksi. Sitäpaitsi aamulla on jo ihan erinäköinen varsinkin kunnon yöunien jälkeen!
Hyvä nainen, sen naaman kuuluukin olla nyt tilkkutäkki ja turvonnut. Se on sitä tän illan, aamulla on jo parempi ja saat meikattua lähes huomaamattomaksi punoituksen. Ylihuomenna se on jo normaali, paitsi parempi kuin normaali. Silloin se on hehkeä ja huomaat lahjan oikean arvon.
Älä ole vauva. Ja toki menet kampaajalle, sitten sulla on nätti naama ja nätit hiukset samaan aikaan.
Oikeasti harmittaa niin kamalasti.
Olen niin pettynyt tähän lahjaan, en voi edes lahjan antajalle soittaa ja kertoa,että olen käynyt.
onko siitä pitkä aika? mulla punottaa ja on kuin pieksetty pari tuntia joidon jälkeen joten koti-ilta tiedossa.
erittäin hyvä! ei se alapääkän varmaan mikään kaunis näky ole, mites sitä sitten voi näyttää =)
ja onks hiukset jo valmiiksi hyvät ja leikatut että kehtaa mennä parturiin. höpöhöpö!
En voi edes kurkistaa peiliin,itku tulee.
Eikös nuo tekijät yleensä sanokin, että pari päivää kannattaa varautua olemaan vähän "pahemman" näköinen... Näin on mulle ainakin sanoneet.