Kävin juuri vauva sylissä kakalla. yksi käsi vain tarpeen elämänhalinnassa.;)
vaikeinta oli saada housut ylös toimituksen ja pesujen jälkeen. käsien tai käden pesu ja saippuointikin tuotti pienen ongelman, mut kokonaisuudessaan selvisin minuutissa kaikesta. nytki kirjoitan yhel kädel vauva sylissä. yhelki kädel pärjää elämässä.
Kommentit (33)
Kantoliinan kanssa sitten hoidetttiin vessassa käynnit, ruoan laitot ja koiran lenkitykset. Varsinkin kuopuksen kanssa oli ihan korvaamaton, tyyppi kun painoi jo syntyessään 4,6 kg! Olisi ollut aika rankka roikuteltava yhdellä käsivarrella. Eipä silti, tuli kanneltua myös yhdellä kädellä -ainakin siitä päätellen, että jossain vaiheessa huomasin omaavani aikamoisen hauislihaksen vasemmassa kädessä! Olen niin vahvasti oikeakätinen, että kannoin joko vauvaa tai esikoista aina vasemmalla lonkalla.
Älkää nyt hyvät mammat ikinä jättäkö vauvaa sängylle, jos menette vessaan! Yksi kaunis päivä se nyytty oppii kääntymään, ja te istutte siellåä pöntöllä... Lattia on aina turvallisempi.
Paitsi meillä: kuopus piti todellakin ottaa myös vessaan mukaan, koska koiran ja yli-innokkaan isosiskon (1,5 v tuolloin)kanssa vauvaa ei voinut vahtimatta jättää yhtään minnekään. Suihkuun otin siten, että laitoin vauva-ammeen pohjalle pyyhkeen, ja siinä sitten tyyppi kylppäriin mukaan ihmettelemään.
Konstit on monet!
tulee traumoja jos sen jättää hetkeksi pinnasänkyyn yksin leikkimään tai vaan olemaan.
Opettakaa vaan kakaranne siihen että se saa 100% huomionne 24/7, niin opettajat eskarissa ja peruskouluíssa ovat kusessa kun pilttinne ei osaa yhtään olla itsekseen eikä odottaa vuoroaan.
Curling-mamma pahinta laatua ap olet etkä mikään superselviytyjä.
vaikka lapsia on kolme, kaikenlaista muuta kyllä, mutta kyllä vessa on mulle rauhanpaikka, sinne ei lapsia tule
vai curling-mamma, jos ottaa vauvan vessaan.. =DD kyllä sen vauvan saa ottaa mukaan minne vaan, se ei siitä mene pilalle. eri asia taaperon tai teinin kanssa.
kummia nuo jotka änkeävät joka ketjuun moralisoimaan. itselläkin 2vee vanhempi lapsi ja vähän pakkokin kannella vauvaa mukana, jos menen vessaan tms. toinen vaihtoehto on ottaa se taapero mukaan. onko sekin gurlingia, että ottaa taaperon paskanhajuun...
Siis vauva laitetaan vaikka suljetun oven taakse omaan pinnasänkyyn äidin vessakäynnin ajaksi. Ei sille siellä mitään tapahdu. En voi käsittää tätä avuttomuutta ja curlingia. Siitä tosiaan on kyse eikä mistään selviytymisestä.
Tottakai vauvan voi ottaa vessaan, jos se on kaikista helpoin ja nopein tapa hoitaa homma!
Pinnasänky ja suljettu ovi ei paljon pitele innokasta isosiskoa ja koiraa -varsinkaan kun se on eri kerroksessa taloa kuin se vessa...
Se vessaan mukaan otettu vauva on nykyisin sanavalmis, kuiva 2-vuotias, joka jaksaa kyllä leikkiä yksikseen ja siskon kanssa. Eikä muuten enää tarvitse estää isosiskoa tönimästä pienempää, pienempi pitää kyllä puolensa. Että se siitä curlingista.
Hyvällä menestyksellä meillä on noudatettu ystävän neuvoa: "jos jokin asia helpottaa päivittäistä arkea, tee se!"
Minä olen se vessassa vauvalle laulaja... Minä otan vauva siksi mukaan, että se helpottaa elämääni.
Pinnasänky on yläkerrassa, sinnekin olen vauvan jättänyt, mikäli olen mennyt eläkerrassa vessaan. Alakerrassa kuitenkin vaavi tulee mukaani, koska muuten ehtii kontata ties minne ja vetää koiraa hännästä, rikkoa isosiskon leikit, syödä isänsä kenkiä...
Jos isoveli 6 v on kotona, hän vahtii kyllä vauvaa.
Kauhea haloo hauskasta aloituksesta! : D
vessareissuilla tai ruuanlaitossa. Mulla oli sellanen rullasitteri, jota sai rahdattua paikasta toiseen.
avuttomia vinkujia, joita ei voi jättää valvomatta sekunniksikaan. Curling mikä curling
Huumorintajua nyt uuden vuoden kunniaksi kehiin. Kokeile, voit yllättyä iloisesti. : )
avuttomia vinkujia, joita ei voi jättää valvomatta sekunniksikaan. Curling mikä curling
vaan päinvastaisesta.
Vauvan voi jättää omaan sänkyynsä ja toimittaa tarpeensa itsekseen.
Vauvan pitää antaa olla itsekseen pieniä aikoja.
Ainoa tilanne jossa noin pitäisi menetellä on jos talossa on tappajakoira.
ollut yksin pinnasängyssä vinkumassa ja uhmis samassa huoneessa sen 5min kun käyn paskalla YKSIN. Tosin mulla on vessan ovelta suora näköyhteys pinnasänkyyn. T. vakkariräyhä.
En ole koskaan yhtäkään viidestä lapsestani ottanut vessaan mukaan.