Uujea! Tuksu jouluisena:
Kommentit (35)
paljonkohan mahtaa nykyään painaa?
Tämän jälkeen tunnen itseni seksikkääksi
eikös niitä yleensä pakaroiksi kutsuta :)
vetäväksi naiseksi tuon nähtyään. Kiitos vaan ap!
kuulkaas joku viisaampi osaa kertoa meille että me ollaan vain kateellisia... =)
Sehän on kuin joulukinkku verkossa!
Ois nyt voinut keksiä vaikka jonkun koreografian tohon. Ja olla esittämättä laulamista :(
Sen ymmärrän, ettei kaikilla nuorilla ole realistista käsitystä taidoistaan ja avuistaan näinä tosi-tv:n aikoina, mutta tää nainenhan on jo reippaasti yli 30!
että tuksu painaa lähemmäs 80kg kuin 60kg... Ei siinä sinäällään mitään, mutta miettisin noin "erotiikkatanssijana"... Toki on yleisöä joka pitää isommistakin tytöistä, mutta sittenhän kannattaisia markkinoida sillä.
Sehän on kuin joulukinkku verkossa!
Jotenkin sääliksi käy... Miten alas voi ihminen vajota?
ja vatsalihakset pääsi myös edustavasti esille upeassa videossa.. Voi meidän Tuksua kun hän uskoo olevansa niin upea ja glamour..
vakaa ihailijapiiri, on paljon miehiä jotka unelmoivat tuollaisesta uhkeasta blondista joka on hutsahtavan näköinen.
Ne on niitä datsunilla ajelevia peräkammarinpoikia jostain perähikiän teboilin baarista.
vakaa ihailijapiiri, on paljon miehiä jotka unelmoivat tuollaisesta uhkeasta blondista joka on hutsahtavan näköinen.
että missä tossa oli se erotiikka?
Voi hyvänen aika. Mikä siinä julkisuudessa oikein kiehtoo, että suostuu nolaamaan itsensä noin. Ja ilmeisesti vielä luulee olevansa seksikäs. Ei pysty ymmärtämään.
Ap:lle kiitos täältäkin. Mähän olen kaikkine raskauskiloineni (5 kg jäi imetyksenkin jälkeen) tosi hoikka ja timmissä kunnossa :)
mä painan sen veraan ja mulla maha on myös leveä. Eikä se nyt mitään jos on vähän läski, mutta toi vähän ihmetyttää että on kankee kuin rautakanki ja sit yrittää olla tanssija.
Onko hänellä ammattitaitoa tehdä mitään muuta?
ap, nyt näen painajaisia koko ensi yön!