Uujea! Tuksu jouluisena:
Kommentit (35)
Miehen mukaan toimii paremmin kuin kylmä suihku : D
että oikean kokoisissa, hyvin istuvissa vaatteissa nainen näyttää paremmalta, vaikka kyseessä olisi vähän suurempikin koko.
Kauhukseni huomaan, että JT alkaa herättää mussa äidillisiä tunteita. Pitäisikö perustaa adressi: Tule pois estradilta, Tuksu! Älä enää avaudu!
Eikö Tuksulla ole ystäviä tai sukulaisia, jotka sanoisivat totuuden päin naamaa? Vai eikö se käy ihan täysillä? Ei varmaan :(
Sehän on kuin joulukinkku verkossa!
on, että Tuksu painaa kyllä lähemmäs 90.
Silloin se 60 kg ei vaikuta vähältä.
Se mimmi samassa showssa Tuksuttajan kanssa oli varmaan kokoa 36 tai 34. Juhlakinkku itse taas näyttää olevan vähintään tuplaten tuon mimmin kokoinen.
Hän kumminkin matkustelee paljon ja nähtävästi ostaa välillä ihan laadukkaita tuotteitakin (jossain oli Vittunin käsilaukun kanssa). Mutta eihän tuollaisesta nyt paljon voida hänelle maksaa. Luulen, että tämänkin keikan on tehnyt ruokapalkalla. Vai maksaako joku Tuksun näkemisestä, ihan oikeasti?
Hän kumminkin matkustelee paljon ja nähtävästi ostaa välillä ihan laadukkaita tuotteitakin (jossain oli Vittunin käsilaukun kanssa). Mutta eihän tuollaisesta nyt paljon voida hänelle maksaa. Luulen, että tämänkin keikan on tehnyt ruokapalkalla. Vai maksaako joku Tuksun näkemisestä, ihan oikeasti?
Itse olen saman kokoinen enkä miten kehtaa laittaa mitään ihoamyötäilevää vaatetta!