Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tiedän miksi musta puhutaan aina pahaa selän takana ja eristetään

Vierailija
26.07.2024 |

Ne paskan puhujat on epävarmoja ja kateellisia. Niillä on huono olo itsensä kanssa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Kiusaajat ovat usein vinksallaan ja tarvitsisivat apua itse.

Vierailija
2/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Sinä olet heille liian fiksu ja kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on omilla aivoillaan ajatteleva, suljetaan tasapäisten piirin ulkopuolelle.

Vierailija
4/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että sulle on käynyt noin. 

Vierailija
5/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani arvaan, miksi sinusta TUNTUU siltä!

Vierailija
6/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla noinkin tai sitten ei. Olen elämäni aikana työskennellyt useammassakin työyhteisössä ja nähnyt yhtä sun toista. Kiusattuja on monenlaisia. Yleensä ne joteinkin poikkeavat joukosta. Ovat laiskoja, päällepäsmäreitä tai itse ilkeitä. Sitten uhriutuvat ja syyttelevät muita näkemättä malkaa omassa silmässä.

Vierailija
7/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että hiljaista ihmistä joka viihtyy omissa oloissaan aletaan helposti kohdella huonosti.

Vierailija
8/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on että porukan " johtaja" saa  muutkin mukaan jonkun vähättelyyn ja pikittelyyn. Aina näissä on takana johtohahmo. 

Sillä tavalla pitää hanskassa muiden ikävät  mielipiteet, mutta samalla pelkää oman " asemansa" puolesta.

Vierailija
9/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pahanpuhujilla on itsellään paha olo. Heitä ilmeisesti helpottaa, kun saavat porukassa puhua jostain fiksummastaan valheita ja sulkea hänet joukon ulkopuolelle.

Vierailija
10/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teoria on se, että iso osa ihmisistä ovat yksinkertaisesti pahoja, ilkeitä opportunisteja, jotka elävät aiheuttamallaan draamalla.Nämä yksilöt saavat kiksejä siitä, kun muut ihmiset hämmentyvät ja loukkaantuvat.

Vierailija
11/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Olisipa itsekin aikoinaan ymmärtänyt tuon kateuden. Että se on ihan sama minkälainen jeesus koitan olla, jos joku on kateellinen hän haluaa viedä minulta kaiken ja olen aina vääränlainen ja ärsyttävä

Vierailija
12/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on se, että iso osa ihmisistä ovat yksinkertaisesti pahoja, ilkeitä opportunisteja, jotka elävät aiheuttamallaan draamalla.Nämä yksilöt saavat kiksejä siitä, kun muut ihmiset hämmentyvät ja loukkaantuvat.

Ja vahingoniloisten ihmisten määrä on siihen päälle moninkertainen.

Vierailija
13/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat turpiin

Vierailija
14/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on. Olisipa itsekin aikoinaan ymmärtänyt tuon kateuden. Että se on ihan sama minkälainen jeesus koitan olla, jos joku on kateellinen hän haluaa viedä minulta kaiken ja olen aina vääränlainen ja ärsyttävä

Aikamoista uhriutumista. Olet sitä mitä olet ja sillä siisti. Kukaan toinen ihminen ei voi sinulta viedä esim. henkistä pääomaa ja kanttia pitää puolensa, joka on aika oleellinen osa sitä, että pärjää elämässä. Jos joku ei sinusta pidä, se ei vähennä sinun olemassaolon tärkeyttä.

Vierailija
15/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista uhriutumista. Olet sitä mitä olet ja sillä siisti. Kukaan toinen ihminen ei voi sinulta viedä esim. henkistä pääomaa ja kanttia pitää puolensa, joka on aika oleellinen osa sitä, että pärjää elämässä. Jos joku ei sinusta pidä, se ei vähennä sinun olemassaolon tärkeyttä.

Kunhan totesin että pahoja ihmisiä ei voi miellyttää ja jos tämän ymmärtäisi ajoissa välttyisi moni turhalta kärsimykseltä. En väittänyt että he keneltäkään todellista arvoa tai voimaa veisivät. Tai no voimathan he kyllä vievät.

Ikävää että osui ilmeisesti heikkoon kohtaan sinulla. 

Vierailija
16/16 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan totesin että pahoja ihmisiä ei voi miellyttää ja jos tämän ymmärtäisi ajoissa välttyisi moni turhalta kärsimykseltä. En väittänyt että he keneltäkään todellista arvoa tai voimaa veisivät. Tai no voimathan he kyllä vievät.

Ikävää että osui ilmeisesti heikkoon kohtaan sinulla.

Olen tästä samaa mieltä. Sellainen ihminen joka on päättänyt olla pitämättä jostain ihmisestä, jopa suorastaan inhoaa häntä, ei mieltänsä muuta, vaikka vääntyisit nurin niskoin. Aina löytyy uutta ärsyyntymisen aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi