Mä tiedän miksi musta puhutaan aina pahaa selän takana ja eristetään
Ne paskan puhujat on epävarmoja ja kateellisia. Niillä on huono olo itsensä kanssa
Kommentit (16)
Näin on. Sinä olet heille liian fiksu ja kaunis.
Jos on omilla aivoillaan ajatteleva, suljetaan tasapäisten piirin ulkopuolelle.
Minä puolestani arvaan, miksi sinusta TUNTUU siltä!
Voi toki olla noinkin tai sitten ei. Olen elämäni aikana työskennellyt useammassakin työyhteisössä ja nähnyt yhtä sun toista. Kiusattuja on monenlaisia. Yleensä ne joteinkin poikkeavat joukosta. Ovat laiskoja, päällepäsmäreitä tai itse ilkeitä. Sitten uhriutuvat ja syyttelevät muita näkemättä malkaa omassa silmässä.
Olen huomannut, että hiljaista ihmistä joka viihtyy omissa oloissaan aletaan helposti kohdella huonosti.
Pahinta on että porukan " johtaja" saa muutkin mukaan jonkun vähättelyyn ja pikittelyyn. Aina näissä on takana johtohahmo.
Sillä tavalla pitää hanskassa muiden ikävät mielipiteet, mutta samalla pelkää oman " asemansa" puolesta.
Näillä pahanpuhujilla on itsellään paha olo. Heitä ilmeisesti helpottaa, kun saavat porukassa puhua jostain fiksummastaan valheita ja sulkea hänet joukon ulkopuolelle.
Mun teoria on se, että iso osa ihmisistä ovat yksinkertaisesti pahoja, ilkeitä opportunisteja, jotka elävät aiheuttamallaan draamalla.Nämä yksilöt saavat kiksejä siitä, kun muut ihmiset hämmentyvät ja loukkaantuvat.
Niin se on. Olisipa itsekin aikoinaan ymmärtänyt tuon kateuden. Että se on ihan sama minkälainen jeesus koitan olla, jos joku on kateellinen hän haluaa viedä minulta kaiken ja olen aina vääränlainen ja ärsyttävä
Vierailija kirjoitti:
Mun teoria on se, että iso osa ihmisistä ovat yksinkertaisesti pahoja, ilkeitä opportunisteja, jotka elävät aiheuttamallaan draamalla.Nämä yksilöt saavat kiksejä siitä, kun muut ihmiset hämmentyvät ja loukkaantuvat.
Ja vahingoniloisten ihmisten määrä on siihen päälle moninkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on. Olisipa itsekin aikoinaan ymmärtänyt tuon kateuden. Että se on ihan sama minkälainen jeesus koitan olla, jos joku on kateellinen hän haluaa viedä minulta kaiken ja olen aina vääränlainen ja ärsyttävä
Aikamoista uhriutumista. Olet sitä mitä olet ja sillä siisti. Kukaan toinen ihminen ei voi sinulta viedä esim. henkistä pääomaa ja kanttia pitää puolensa, joka on aika oleellinen osa sitä, että pärjää elämässä. Jos joku ei sinusta pidä, se ei vähennä sinun olemassaolon tärkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista uhriutumista. Olet sitä mitä olet ja sillä siisti. Kukaan toinen ihminen ei voi sinulta viedä esim. henkistä pääomaa ja kanttia pitää puolensa, joka on aika oleellinen osa sitä, että pärjää elämässä. Jos joku ei sinusta pidä, se ei vähennä sinun olemassaolon tärkeyttä.
Kunhan totesin että pahoja ihmisiä ei voi miellyttää ja jos tämän ymmärtäisi ajoissa välttyisi moni turhalta kärsimykseltä. En väittänyt että he keneltäkään todellista arvoa tai voimaa veisivät. Tai no voimathan he kyllä vievät.
Ikävää että osui ilmeisesti heikkoon kohtaan sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan totesin että pahoja ihmisiä ei voi miellyttää ja jos tämän ymmärtäisi ajoissa välttyisi moni turhalta kärsimykseltä. En väittänyt että he keneltäkään todellista arvoa tai voimaa veisivät. Tai no voimathan he kyllä vievät.
Ikävää että osui ilmeisesti heikkoon kohtaan sinulla.
Olen tästä samaa mieltä. Sellainen ihminen joka on päättänyt olla pitämättä jostain ihmisestä, jopa suorastaan inhoaa häntä, ei mieltänsä muuta, vaikka vääntyisit nurin niskoin. Aina löytyy uutta ärsyyntymisen aihetta.
Tietenkin. Kiusaajat ovat usein vinksallaan ja tarvitsisivat apua itse.