Mitä mieltä Burberrystä?
Millaiseen tyyliin sopivat esim. Burberryn laukut? Millaisia ajatuksia ruutukuosi herättää?
Kommentit (35)
hyvin ommeltu ja kestää säätä. Käytä ihmeessä sitä! Se on laukku laukkujen joukossa. Saathan sinä vielä uusia laukkuja. Vaihtamalla varmaan loukkaisit miestäsikin.
Ja konkurssikysyjälle vastaan, että tuskinpa, mutta myyntiluvut laskivat Britanniassa kyllä kun tuo merkki "vallattiin". Näistä kuvista käy hyvin ilmi että mikä kuosi on chavien suosiossa. En yhtään ihmette, miksei keskiluokkaiset jäykkismammat täällä Englannissa enää halua käyttää Burberryä.
http://images.google.fi/images?hl=fi&source=hp&q=chavs&um=1&ie=UTF-8&sa…
vaikka sitä last seasoniksi haukutaan. Kun briteistä tavikset siihen kyllästyy, niin sitten sitä saa käyttää taas omassa rauhassa ne, jotka klassikkoja arvostavat.
Mutta kyllähän itse merkki on jo tosi vanha, siis ainakin 80 v. vanha, jos ei ylikin.
hyvin ommeltu ja kestää säätä. Käytä ihmeessä sitä! Se on laukku laukkujen joukossa. Saathan sinä vielä uusia laukkuja. Vaihtamalla varmaan loukkaisit miestäsikin.
Ketjussa on näköjään kaksi lahjalaukun saanutta :) 23 oli ap ja 22 joku toinen. Mutta hyvä, että molemmat saa mielipiteitä...
oli kuinka klassikko ja ajaton tahansa
että tunnen lähinnä myötähäpeää, kun näen sellaisiin pukeutuneita. Itselläni olisi varaa ostaa vaikka kaikki päästä varpaisiin jotain Burberryä, mutta en ikimaailmassa voisi, koska mielestäni ruutukuosin näkyminen on sama kuin mies jättäisi puvunhihaan sen Bossin tms.merkin paikoilleen. Jotta muut siis näkisivät, että mihin on varaa. Oikeasti varakaat ostaa sellaisia merkkejä, jotka vain toinen varakas tunnistaa tai ihan sama vaikka kukaan ei tunnistaisi... Burberryllä yritetään vain alleviivata omaa muka-statusta.
Minulla on samoilta merkeiltä sekä tunnusmerkillisiä tuotteita, että merkin piilottavia tuotteita. Suuri osa on lahjoja, enkä ole vaikuttanut itse niiden valintaan. Hankkiudunko nyt eroon noista alleviivaaja-sukulaisista, jotka ovat kehdanneet ostaa minulle statussymboleita?
että tunnen lähinnä myötähäpeää, kun näen sellaisiin pukeutuneita. Itselläni olisi varaa ostaa vaikka kaikki päästä varpaisiin jotain Burberryä, mutta en ikimaailmassa voisi, koska mielestäni ruutukuosin näkyminen on sama kuin mies jättäisi puvunhihaan sen Bossin tms.merkin paikoilleen. Jotta muut siis näkisivät, että mihin on varaa. Oikeasti varakaat ostaa sellaisia merkkejä, jotka vain toinen varakas tunnistaa tai ihan sama vaikka kukaan ei tunnistaisi... Burberryllä yritetään vain alleviivata omaa muka-statusta.
No kun tätä mieltä olen itsekin (siis ap ja 23) vähän ollut...
että minulla on kahdenlaisia merkkituotteita. 30 teki rankan yleistyksen kahdesta ihmisryhmästä. Onko niitä edes sellaisinaan olemassa? Pöyristyttävän pinnallista ihmisten arvottamista tavaroiden perusteella. Mitä hiton väliä on, mitä kuvioita on jonkun huivissa tai laukussa? Entäs muuten automerkit? Niitä on paha piilottaa, edes niiden "oikeasti varakkaiden".
laukkua jos kysyt täältä mielipidettä ja haet yksimielistä hyväksyntää.
Kaikki merkki veskat joista merkki näkyy jäävät itseltäni käyttämättä. Epävarmojen ihmisten valintoja.
Niinpä, kun itse arvostan kyllä merkkilaukkuja, mutta merkki saisi olla vähän huomaamattomampi
-ap
Joulupukki toi minulle ison ruutulaukun, joka on hieno, laadukas ja käytännöllinen, mutta huutaa sitä merkkiä. En halua loukata lahjanantajaa ja toisaalta haluan asettua kaikenlaisten typerien ennakkokäsitysten yläpuolelle. Kyse on sentään vain laukusta, mutta siltikin arastelen käyttää omaani. Googletin Burberryn kuvahaulla ja rauhoituin hieman :) Viis brittiruusuista - muulle maailmalle se on ihan tavismerkki muiden joukossa. Niin yritän ajatella. Miksi ihmeessä tuo juopotteleva, pyllistelevä tissinnäyttäjäkansa saisi määräillä, mitä merkkejä me täällä Suomessa saamme käyttää? Noin. Minäkin osasin yleistää.
Mikäköhän joulupukkiin on tänä vuonna iskenyt, kun niin moni on saanut Burberryä? :)
Itse olen kallistumassa siihen, että laukku menee vaihtoon, koska se ei ylipäänsä oikein istu tyyliini. Siis väreiltään yms. Lahja on kuitenkin sen verran kallis, että mieluummin vaihdan sen sellaiseen, jota tulee käytettyä, kuin jätän hyllylle pölyyntymään. Ja lahjan antajan mielestä tämä on ok, hän tiesi ottaneensa riskin ostaessaan kyseisen laukun.
näin olen aina ajatellut. Tyttärenikin ihmettelee miten jotkut hänen kaverit käyttävät samaa merkkiä kuin mummot.
Klassisen tyylin kannattajille se on ajaton perustuote, kuten minulle. En mieti, olenko trendikäs; oma tyyli ja mukavuus ovat tärkeintä.
Jos väität jotain "last seasoniksi", olet juuri lukeutunut pissisten sisarkuntaa. Tervemenoa.