Jos olet älykkäämpi kuin miehesi, miten kestät sitä tilannetta että miehesi ei ole niin älykäs?
Kommentit (9)
miehellä ei ole yhtään sosiaalista älykkyyttä ja päättelykykyä.
vituttaa.
kun toisinaan kokee olevansa se perhen "mies". Olisi kiva voida luottaa ja tukeutua mieheen kaikessa, mutta tähän tilanteeseen on vain tyydyttävä.
Itsetunnosta lienee kiinni. Muuten sama tilanne kuin kakkosella.
meillä pidän itseäni älykkäämpänä, mutta miehen "tyhmyys" ei ketuta, kun sille on luoja luonu muita lahjoja -se on sosiaalisesti tosi lahjakas, hyvä asenne elämään, rauhallinen (mun hermoilun vastapainoksi) ja hyvä suhtautuminen kaikkeen!
Meillä minä olen nokkelampi, analyyttisempi ja tunneälyisempi. Ajattelen asioita enemmän kokonaisuutena ja tunteella. Mies taas on lahjakas loogisessa päättelyssä ja strategisessa ajattelussa (hän on esim. ylivoimainen lauta- ja joukkuepeleissä porukassa kuin porukassa).
Kumpi tässä nyt sitten on älykkäämpi? Ei minusta näitä lahjakkuuksia voi oikein verrata.
Olen teknisesti älykkäämpi (mies on hajoita ja hallitse-periaatteella toimiva)
Olen käytännön asioissa älykkäämpi, häneltä puuttuu päättelykyky.
Olen sosiaalisesti älykkäämpi (miestä ei juuri "hienoihin" tilaisuuksiin voi viedä).
Suoraan sanoen vi*uttaa aika useinkin. Minä teen meillä miesten työt ja hoidan laskut, autojen huollot, kodin tekniset asiat ym.
Mutta mies on kiltti ja hoitaa kotia ja lapsia.
Millaista älykkyyttä tarkoitat, ap? Meillä minä olen nokkelampi, analyyttisempi ja tunneälyisempi. Ajattelen asioita enemmän kokonaisuutena ja tunteella. Mies taas on lahjakas loogisessa päättelyssä ja strategisessa ajattelussa (hän on esim. ylivoimainen lauta- ja joukkuepeleissä porukassa kuin porukassa). Kumpi tässä nyt sitten on älykkäämpi? Ei minusta näitä lahjakkuuksia voi oikein verrata.
mutu-perusteella, omiin tunteisiin perustuen.
ap
Viisas nainen = rehellinen poliitikko = laiha ja hottis netissä pvät viettävä yh. Ovat kaikki satuhahmoja!
Mulla on enemmän kirjatietoa ja miehellä käytännöntietoa. Tasapainoitetaan toisiamma hyvin. En koe että meillä toinen olisi toista älykkäämpi ja saisi sen takia mitään alemmuskomplekseja toiselle.