Kokemuksia Ticket to Heaven toppahaalareista?
Ostin eilen alennusmyynneistä tämän haalarin pojalle. Onkohan hyvä? Aina ennen ollut Remu-haalarit kummallekin lapselle, mutta ne oli tänä vuonna niin kovin rumia. Kokemuksia Ticketistä?
http://www.sisukas.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/660…
Kommentit (22)
ja olen ollut todella tyytyväinen yhden ei-niin-hyvän reimatec-kokemuksen jälkeen (meni heti puhki, oli huonon mallinen). Ei Ticketistä muuta kuin hyvää siis mulla sanottavana, on lämmin, kestävä ja pitää hyvin kosteutta.
Kokemuksia ei ole, mutta eilen kattelin Ticketin haalareita kaupassa. Järkyttävän rumia olivat minusta.
Jos kysytään, onko sinulla kokemusta Ticketin haalarista, niin miten tämä viesti auttaa asiassa? Kysynpä vaan.
Onneksi ei ollut tytöille enää yhtään Tickettiä jäljellä. Olisin varmaan ostanut meidän tytölle myös. Se kun on se rimppakinttu niin ei oliskaan passannut. Poika tosiaan se pyöreämpi versio, joten sille menee hyvin.
t.ap
tietysti, jos haalarin pitää olla tiukka nakinkuori, niin sitten eri asia. Meidän tosi hoikalla tytöllä on Ticket oikein mainion näköinen! Ei nuo 5-6 vuotiaiden Othellot ole mitään kovin leveitä. Baggy on se lyhytjalkainen ja reilumpi malli, eli riippuu ihan mikä haalari Tiecketin malleista on kyseessä.
Ei turhia kuviokikkailuja, kunnon vetskarit ja kangas kestää.
meidän pojalla on ollut nyt kahtena talvena Ticketin haalari, eka oli Othello ja nyt tänä vuonna Baggie. Poika on pitkä ja hoikka mutta pitkäselkäinen pikemminkin kuin pitkäjalkainen ja hänelle nämä ainakin sopivat todella hyvin. KÄyttö on meillä todella kovaa ja lapsi saa todella touhuta niin paljon kuin haluaa. Haalari on käytössä päivittäin ja poika on päivähoidossa.
Hyvää:
Kestävä materiaali, etenkin Baggien kiiltävä pinta on todella kestävä (verrattuna esim Reimateciin tai Remuun joista myös kokemusta).
Likaa hylkivin kaikista merkeistä joita on kokeiltu. Täysin tahraton edelleen, kaiken olen saanut pestyä pois vaikka tämän vuoden haalari on vaaleahko lime.
Baggiessa irrotettava fleecevuori lisää käyttöaikaa (sitä ei tuossa Othellossa tosin ole).
Kumiset lenksut lahkeissa kestävät paremmin kuin kuminauhat, eivätkä veny.
Rumpukuivattava ja kestää hyvin pesua.
Unisex-värejä tarjolla runsaasti, hyvä ominaisuus koska haalari menee vielä pikkusiskolle kiertoon.
Huonoa
Karkeatekoinen vetoketju, omat kynnet lohkeamisvaarassa;)
Fleecevuorinen lapsen vähän vaikea itse pukea koska vuori kinnaa vastaan.
Turhan kireät lahkeensuut, vaikeuttaa pukemista. Toisaalta kun sen saa puettua, ei lahkeet nouse ylös eikä varmasti mene lunta kenkään.
Ticketeistähän löytyy eri malleja, meillä oli ensin ticketin haalarit irrotettavalla fleecevuorella, en tykännyt, malli oli leveä ja persjalkainen, fleecepuku kinnasi lahkeista. Nyt on ticketin kapeamman malliset haalarit mallia baggie touch?, niissä on vyötärö kiristys ja malli tosi hyvä pitkällekin lapselle, vuorikin lämmin thinsulate eikä lahkeet kinnaa. Tosi kestävä kangas!
on rimppakintuilla ja ei rimppakintuilla Ticketin haalarit ja parempia en tiedä. Istuu kyllä jokaiselle :) Isommilla se malli, missä on enempi sitä kuminauhaa vyötäröllä, ei pelkästään pikkupätkää takana.
Kestää kulutusta todella hyvin, pitää erittäin lämpöisenä ja kestää hyvin vettä.
Muita ei meille tule enää koskaan ykköshaalareiksi, Tickettiä vaan.
Haukut on katellisten panettelua, jotka ei voi ostaa sen hintaisia haalareita :D
Meillä oli viime talvena vastasyntyneellä se pikkuvauvojen haalari ja tänä vuonna sellainen jossa edessä kaksi vetoketjua ja sisällä kiinteä fleece. Molemmat ostettu outletistä Tanskasta. Olen ollut todella tyytyväinen molempiin, ovat erittäin lämpimiä. Tässä vaiheessa ei vielä lapsi ole liikkunut ulkona kuin vaunuissa joten tuo kulutuskestävyys jää arvion varaan. Ainakin nykyisen kangas vaikuttaa todella kestävältä ja vettähylkivältä.
kalliimpiakin ja aina vaan "tiketit" näyttää rumilta minun silmääni :-)
Ja Reima todellakin on huonolaatuista, jos näistä kahdesta merkistä pitäs valita: ei olisi vaikeaa. Mielummin ruma kestävä haalari kuin kallis reima joka hajoaa eka pakkasilla...
on kestänyt hyvin vettä ja kulutusta, mutta on poikani "inhokki" haalari koska on niin kankea. Sopii varmaankin paremmin isommille lapsille. Ja lämmin on.
kantsuu kattella tuolt huutonetistäkin...
Hauskaa Uutta Vuotta 2010!!!
kattelin Ticketin haalareita kaupassa. Järkyttävän rumia olivat minusta.
taas parhaimman näköiset mitä löytyi. Aika monta kauppaa ja haalaria kävin läpi. Makuja on siis monia ; )
Mutta luultavasti irrotettavaa mallia, jolloin haalarista saa ihan kivan näköisen.
Ticketit muuten hyviä mutta niiden malli ei alkuunkaan sopinut hoikalle ja pitkäjalkaiselle tytöllemme. Malliltaan ovat siis tosi leveitä, peppu roikkuu oudosti ja jalkaosa on kummallisen lyhyt. Sinänsä tietysti kuin suunniteltu persjalkaisille suomalaisille.
on ainakin tämän talven tyttöjen malleissa karmaisevia. lisäksi tosi leveät ja lyhyet, joten jos tarvitset kolmea fleecehaalaria vielä toppahaalarin alle, niin siinä tapauksessa osta vaan, kyllä tilaa riittää
meidän poika on lyhyt ja paksu. Ja oli se karva irroitettava. No tänään testataan. Enemmän kyllä hain niitä kokemuksia, että kuinka pitää lämpimänä, entä kuinka kestää kulutusta jne.
Ja itse en osta kyseistä haalariamerkkiä kun nimikin tuntuu melkoisen karmealta :-)
Näissä spekseissä ihan huippuluokkaa, kulutuksenkestokin on tosi hyvä.
Mutta lyhytjalkaiselle hyvä, hoikalle rimppakintulle omituisen näköinen.
Minusta oli kaikkein nätein, kun ruskeaa ei enää löytynyt. Koot tuntuvat tosi isoilta ja meille ainakin etenkin lahkeet ovat pitkät, vaikka poika on ihan sopusuhtainen ;) siis ei mitenkään lyhytlahkeinen malli, ehkä se babymalli on lyhyempi lahkeista. Vain hyvää olen kuullut kestävyydestä, tosin tämä kangas erilaista kuin yksiväristen joten saa nähdä. Ticketin haalarit kauneimpia (ja myös laadukkaita) mitä täältä löytyy, tyttäjen Grimson (tai jotain sinne päin)on ihana! Näin mun mielestä.