Jorma Jakob, ehdotuksia kolmanneksi nimeksi
Jakob tulee miehen puolelta suvusta, mutta kolmanneksi nimeksi pitäisi keksi joku kaunis sointuva pojan nimi.
Olisi myös kiva, jos kolmas nimi olisi jotenkin miehekkään voimakas ja dynaaminen. Se voisi olla hyväksi tulevaisuudessa työpaikkoja etsiessä, vai olisiko ? tiijottavatko työhönottajat nimiä enää kovin tarkkaan ?
Kommentit (21)
jorma!!! huh huh et sit hirveempää nimeä keksiny =D
Minusta Jorma on hyvä nimi miehelle.
niin näillä mennään.
Eikö lähde ?, joku Ismail tai jotain, kaikkea pitää "maistella"
ap
Enklebert
Jakob tulee miehen puolelta suvusta, mutta kolmanneksi nimeksi pitäisi keksi joku kaunis sointuva pojan nimi.
Olisi myös kiva, jos kolmas nimi olisi jotenkin miehekkään voimakas ja dynaaminen. Se voisi olla hyväksi tulevaisuudessa työpaikkoja etsiessä, vai olisiko ? tiijottavatko työhönottajat nimiä enää kovin tarkkaan ?
Laita isän mukaan -poika...eli jos lapsen isä on Matti, niin" Matinpoika" , ihana nimi
mut toi Jalokyrpä on jo vähän liikaa.
ap
Jalopeura.
Hiukan mulla nyt on ajatukset.
ap
toi Jalokyrpä vasta hyvä oliskin. T: Jalopeuralle repeillyt. :D
siitä mä tykkään.
Kaleb olis hyvä muuten, mutta tulee liian yhtä puuroa.
ap
Mä ihan repesin nauruun kun luin tätä ketjua. Ihan hirveä nimi tuo Jorma. Siis oikeesti. Eikä Jaakoppikaan ole paljoa parempi.
napakymppi. Dynamiikkaa trendikkyyttä, ihan huippujuttu.
Tosi hyvä.
ap
Ei millään pahalla, mutta tämänhetkinen käsitykseni nuorten yleiskielestä on se, että Jorma tulee varmasti saamaan osakseen myös koulukiusaamista.
Jorma Jaakoppi Kustaa. Tippuu työ ku työ tolla nimellä. *peukkuu*
kullanmurua varten
ap