Mitä sellaista vaatetta sinulla ei vieläkään ole, mitä vannoit nuorena, ettet koskaan pue päällesi?
Kommentit (22)
että monessa on joutunut luistamaan kun onkin tarvittu toppahousuja, kumisaappaita, rukkasia, pipoja ym ym... mutta puuterinvärisiä alusvaatteita mulla ei vieläkään ole. eikä tule.
Maxi-mallin Sloggitkin löytyy, mutta sentään mustat ja pitsillä koristellut.. mutta puuterinvärisiä nöy nöy nöy!!! =0)
ap
- Marimekon MITÄÄN trikoopaitaa
- Crocseja
- Nanson mitään vaatetta
- Sloggin alushousuja
- Kahisevaa tuulipukua
jne...
leggingsit, haaremihousut, olkatoppaukset
mulla on monia muiden mainitsemia kauhistuksia, esim. puuterinvärisiä alusvaatteita (ei näy läpi), haaremihousut, legginsejä... verkkaritkin oon ostanut.
mutta ei edelleenkään sitä kamalaa bleiseriä! Eikä tuulipukua!
http://www.tallfits.com/WebRoot/GPL/Shops/01012009-120540/4A66/F778/E8A…
enhka jos olis edes natimpi korko mutta tollasia mummokenkia en laita jalkaan ikina. Ja muistan kun mutsi sanoin etta muutat mieles sitten kun olet aikuinen. No en todellakaan muuta noi on niin rumat ei ikina!
Imetyspaita taitaa olla ainut,vaikka sitä en kyllä varmaan ees nuorena vannonu olematta käyttämättä:)
olivat joskus muotia lambada-hameiden kanssa lyhyempänä mallina.
-neonvärejä
-haaremihousuja
-tosi röyhelöisiä vaatteita
-pastellivärejä muualla kuin asusteissa (huiveja, hanskoja, päähineitä, koruja)
-teräväkärkisiä kenkiä
-piikkikorkoja
-bootseja
-ryppysaappaita
-twin-settiä
-slipoveria
-tylsää jakkuukua ;) siis sellaista perusankeaa tanttamallia jota keski-ikäiset pulskat tädit käyttää juhlissa ja töissä.
olivat joskus muotia lambada-hameiden kanssa lyhyempänä mallina.
-neonvärejä
-haaremihousuja
-tosi röyhelöisiä vaatteita
-pastellivärejä muualla kuin asusteissa (huiveja, hanskoja, päähineitä, koruja)
-teräväkärkisiä kenkiä
-piikkikorkoja
-bootseja
-ryppysaappaita
-twin-settiä
-slipoveria
-tylsää jakkuukua ;) siis sellaista perusankeaa tanttamallia jota keski-ikäiset pulskat tädit käyttää juhlissa ja töissä.
Sairaan rumia roikkoja eikä ole mukava kun hilautuu ylös. Mä luovuin niistä heti kun sain itse päätäntävaltaa yöpukuasioissa, enkä ole sen koommin pitänyt.
Te, jotka ette pidä puuterinvärisiä alusvaatteita, niin ettekö ikinä pidä vaaleita tai valkoisia paitoja?
ei ole ollut eikä tule. Siis niitä sellaisia kasarimuodissa olleita...
Vannoin, että kun kasvan isoksi, en enää ikinä pue punaisia vaatteita päälleni enkä mitään typeriä rimpsuhelmoja. Ja päätös on pitänyt!
En tajua mikä ihme pinttymä vanhemmillani oli, että tyttö piti pukea punaiseen ja kaikenmaailman hörhellyksiin.
enkä edelleenkään omista,en edes alusvatteita enkä sukkia.Enkä kyllä lapsillenikaan mustia osta!!
Sen verran monella vuosikymmenellä on tullut eleltyä että kaikki on varmaan koettu.
Yhdeltä olen säästynyt, Marimekon miltään paidalta tai tunikalta. Siitä olen kyllä aika onnellinen. Eikä ole myöskään verhoja, pöytäliinaa tai mariskoolia. Yksi Marimekon laukku on ollut.
Olen ollut aina huivi- ja huppuihminen, pipoa en nuorena suostunut käyttämään enkä vieläkään.
Yhtään puuterinväristä alusvaatetta en ole omistanut, ovat niin äitiä, että yök =muuttuisin heti äitini ikäiseksi.
alusvaatteita,
karvalakkia,
turkkia tai
talvilenkkareita.
Turkiksia
minihameita
Minä olen aina ollut verkkari ja lenkkari-ihminen. Nuorena kolusin metsiä koirien kanssa vähän vanhempana sitten koirien ja lasten kanssa... Vanhana varmaan taas koirien kanssa.
...mutta trikoo on yhä riskillä ruma. Aina, kun legginssit tulee muotiin, testaan, että "josko nyt", mutta välitän liikaa kanssaihmisistäni, jotta pitäisin niitä päälläni. Jotakin rajaa.
ja salihousut :) tulevat ekana mieleen :)
melkein kaikki muu tässä mainittu kauhistus onkin ollut ;)
pillifarkut
haaremihousut