Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista olet tehnyt äitinä, mitä vannoit ettet koskaan tekisi?

Vierailija
28.12.2009 |

Meillä katsotaan lastenohjelmia vaikka etukäteen vannoin että mun lapsethan ei telkkaria katso! :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään eineksiä ja purkkiruokia ja herkkuja...

Mun lapsen piti syödä vaan kaikkea terveellistä! :D

Vierailija
2/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei pitäisi tehdä, mutta tilanne on vienyt sen sijaan, että itse olisin pysynyt lujana. Mun ainoa heikko puolustus on se, että mulla ei ole koskaan ollut kariesta. Viimeksi taas hammaslääkäri sanoi, että mun hampaat on puhtaat ja valkoiset kuin pienellä tytöllä.

Mutta tämän on loputtava, vaikka ei nyt usein tapahdukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutanut, tukistanut, ottanut ihan liian lujaa lapsesta kiinni tai tönäissyt (osittain vahingossa mutta suutuspäissäni kuitenkin).

Antanut karkkia nuoremmalle ihan liian aikaisin (onneksi ei ollut kariesta sylkitestissä:). Antanut katsoa lastenohjelmia enemmän kuin olin vannonut.

Leikin ja askartelen vähemmän lasteni kanssa kuin kuvittelin. Aika eikä oma jaksaminen riitä siihen kaikkeen mitä kuvittelin tekeväni lasten kanssa.

Mutta kaikesta huolimatta pidän itseäni hyvänä äitinä...

Vierailija
4/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan itse syödä aamiaista. En olis uskonut telkkaria niin tehokkaaksi lastenvahdiksi ;)

Vierailija
5/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ikinä kurita fyysisesti. Kerran olen tukistanut, ja kerran puristanut kädestä, kun kaikki muu on jo koitettu. Teon jälkeen iskenyt hirveä morkkis. Näitä tekoja ei voi mitenkään selittää. Idiootti olen.

Vierailija
6/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt lapsella kestovaippoja

Nukkunut perhepedissä

Eli hörhöillyt ihan kympillä...

Vierailija
7/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vannoin, etten koskaan rankaise fyysisesti, oma äiti löi mua surutta. Hitto että on kamala olo noistakin teoista.

Vierailija
8/27 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syönyt samalla lusikalla tai juonut samasta kupista. Näin ei pitäisi tehdä, mutta tilanne on vienyt sen sijaan, että itse olisin pysynyt lujana. Mun ainoa heikko puolustus on se, että mulla ei ole koskaan ollut kariesta. Viimeksi taas hammaslääkäri sanoi, että mun hampaat on puhtaat ja valkoiset kuin pienellä tytöllä.

Mutta tämän on loputtava, vaikka ei nyt usein tapahdukaan.

Jos sulla kerran ei ole kariesta, niin miksi sen on loputtava? Periaatteestako?

Vierailija
9/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle...

Vierailija
10/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutanut lapselle...

Minä myös! :/

Vierailija
11/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun pitää tehdä sitä ja sitä koska olet vanhin.

Itse olen se isosisko, jonka piti tehdä kaikkea, koska olin vanhempi...

Vierailija
12/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailu / kiristys / lahjonta...

Ne muuten toimii! :D

Vierailija
13/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt olemaan niin hyvä äiti kun olen pystynyt.

Vierailija
14/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaiselle pienelle suloiselle lapselle voikin raivostua niin :(. Sen jälkeen tuntuu todelliselta hirviöäidiltä.

Vierailija
15/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiroillut

\o/ Minä myös!

Vierailija
16/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pyyhkeellä, mutta kuitenkin :(

Vierailija
17/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun PITI olla äiti, joka keskustelee lapsen kanssa tilanteen kuin tilanteen läpi korottamatta ääntään. Mun piti olla äiti, joka puuhastelee lapsen kanssa laatuaikaa viettäen eikä koskaan turvaudu lasten tv-ohjelmiin. Mun piti olla äiti, joka ei koskaan uhkaile, kiristä, lahjo ´tai vertaile lasta muihin vaan on ehdottoman REILU.

Yhtälö toimi vielä jotenkuten, kun esikoinen oli alle 1v, mutta sitten arkirealismi iski vasten kasvoja.

Vierailija
18/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään niin älyttömästä en aikonut stressata, ajattelin, että ostan vaikka kaiken valmiina.

Sitten räiskähdin keskelle allergia-arkea ja sitä kuinka mikään ei sopinut. Lapsi ei kasvanut (diagnosoitiin poikkeava pituuskasvu) ja paino tuli alas koko ajan (puhuttiin ravintonapista vatsaan kun ei muuten saanut tarpeeksi ravintoa).

Siinä ei paljon tullut mieleen olla stressaantumatta ruuasta. Siis siperia opetti :-)

Tämä minua nauratta edelleen (nyt lapsi jo kasvaa ja ruoka-allergiat on monelta osin taakse jäänyttä elämää).

Vierailija
19/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 16

Vierailija
20/27 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteispaineita tai-odotuksia.

Tai omaa äitiäni katsellen: en ole alkoholisti ja pystyn tarjoamaan lapsille turvallisen kodin jossa ei nähdä nälkää sen takia että rahat meni Alkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme