Toinen nainen ei vie kenenkään miestä väkisin jos miehellä kotiolot kunnossa.
Kommentit (48)
kyse on lähinnä monista eri tekijöistä koostuvasta summasta joihin liittyy vähintään toisen osapuolen huono itsetunto,kolmannen osapuolen "tarve"osoittaa olevansa parempi"nainen"kuin miehen oma nainen(johtuen sekin jostain itsetunto tms seikasta),perhe arjen kiire ja paineet(ei kahden keskistä aikaa),uutuuden viehätyksen katoaminen,romantiikan ja jännityksen puute,ehkä jopa sittenkin,paha myöntää,mutta erilainen seksi vietti pariskunnan miehen ja naisen välillä,ja ennen kaikkea kyvyttömyydestä panostaa,uskoutua ja sitoutua toiselle,sille kaikista rakkaimmalle ihmiselle.......siinä esimerkkejä mistä kaikki johtuu...voi olla muitaki syitä...puhuin vaan lähinnä omista kokemuksista......kolmekymppisen miehen vinkkelistä...
Parisuhde on miehen ja naisen välinen asia. Pitäkööt siitä keskenään huolta, ja selvitelkööt välit keskenään, mitä se kenellekään ulkopuoliselle kuuluu. Mä en ainakaan ole valinnut puolisokseni lapsen tasolla olevaa imbesilliä, joka on täysin toisten vietävissä. Kyllä hän tekee ihan itse päätökset elämässään, olipa se sitten minun kosiminen tai vieraissa käyminen. Sama koskee minuakin. EN ikinä kehtaisi syyttää miestäni, jos menisin tekemään syrjähypyn. Enkä usko mieheni olevan niin imbesilli, että sitä toista miestä syyttäisi, vaan minua. ELämä on sellaista että omista teoistaan pitää ottaa vastuu, eikä aina vinkua, että vika on jossian muualla.
mun exä petti ja hakkasi, vaikka yritin olla miten hyvä vaimo.
tietämistäni "petturimiehistä" on todella paljon pois kotoa.. Jotenkin tulee mieleen, ettei voida olla kovin "läheisiä" tai ainakaan asioista ei tällaisissa parisuhteissa paljon keskustella. Jos ajattelen vaikka omaa työpaikkaani, niin pettävät miehet ovat kyllä tosi paljon "ylitöissä" enkä ihan oikeasti voi ymmärtää, että miten he selittävät tämän kotona. Lisäksi työ on sellainen, että periaatteessa koko ajan pystyisi vastaamaan puhelimeen, en sitten tiedä mitä vaimoilleen selittelevät, jos ovat "rakastajatteren" luona vaimon soittaessa?
Tästä syystä ymmärrän ap:n pointin kotioloista, ja jotenkin tulee mieleen, että miten mies edes voi kunnioittaa jotain niin yksinkertaista ihmistä, joka uskoo kaikki "yöpäivystykset"?
ole kaikki omassa päässään kunnossa, jos päättää lähteä ratkomaan kotiongelmiaan, hankkimalla rakastajattaren.
eikä "uhri" ole syyllinen, vaan nimenomaan se, joka syyllistyy vilppiin. Pettämään pystyy jokainen, mutta rehellisyyteen parisuhteessa onkin jo vaikeampi päästä.
Kotiolot voivat olla ihan kunnossa, mutta miehellä voi olla joku oma sisäinen kriisi, jolloin on alttiimpi pettämään.
Minä petin miestäni, vaikka hänessä ja suhteessamme ei ollut vikaa.
Vika oli minussa ja vain minussa.
Kyllä ne aina luulee että tulevat saamaan jotain vielä parempaa.