Oon niin pihi etten raaski antaa lastenvaatteita ilmaiseksi tutuillekaan.
Olis kaksi tuttua, joilla omia lapsiani nuoremmat lapset ja meidän vaatteet menis koon puolesta heille.
En vaan millään suostu luopumaan lastenvaatteista ilmaiseksi, kun niissä on kumminkin rahaa kiinni satoja euroja.
Ei ole kyllä tutut kysyneetkään kun olen aina tehnyt selväksi että meidän lasten pieneksi jääneet vaatteet MYYN eteenpäin, en anna.
Sama koskee lastentarvikkeita, kun mitään en ole ilmaiseksi itsekään saanut, en myöskään ilmaiseksi anna.
Kommentit (43)
alevaatteita Metsolasta ja saan omani pois kun vauva vaatteita muutaman kuukauden käyttää ja myyn ne sitten huutiksessa. Ei tulis mieleenkään lahjoittaa ilmaiseksi 27€:n potkarihaalareita, yms.
Ehkä jotain tahraisia markettirutkuja voisin ilmaiseksi lahjoittaa jos meillä sellaisia olisi.
Jos markettivaatteita jostain on saatu ja ne eivät mene kaupaksi kirpparilla, niin ne lahjoitan sit Venäjän lastenkoteihin.
jos tiedan vastaanottajan oikeasti niita tarvitsevan ja olevan taloudellisesti heikoilla. Silloin tiedan tavaran menevan tarpeeseen, ja siita tulee hyva mieli. Mutta sellasille, joilla on varaa ostaa vaikka mita itse ja jotka viela kehtaavat kysella, etta olisko mitaan, en anna enka edes myy. :)
anna vaatteita ilmaiseksi pois, enkä myöskään oleta keneltäkään saavani mitään ilmaiseksi. Enkä tosiaan pidä itseäni pihinä. Onhan niissä tosiaan satoja euroja rahaa, ja meille on varmaan tulossa enemmänkin lapsia kuin tämä yksi. Jos ei tule niin pistän vaatteet myyntiin.
Vaatteet vien vanhempieni luo varastoon, joten eivät jää meille nurkkiin lojumaan.Ei meiltä kyllä kukaan ole vaatteita omalle lapselleen pyytänytkään, kaikilla on varaa hankkia niitä itsekin.