Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin pihi etten raaski antaa lastenvaatteita ilmaiseksi tutuillekaan.

Vierailija
28.12.2009 |

Olis kaksi tuttua, joilla omia lapsiani nuoremmat lapset ja meidän vaatteet menis koon puolesta heille.

En vaan millään suostu luopumaan lastenvaatteista ilmaiseksi, kun niissä on kumminkin rahaa kiinni satoja euroja.

Ei ole kyllä tutut kysyneetkään kun olen aina tehnyt selväksi että meidän lasten pieneksi jääneet vaatteet MYYN eteenpäin, en anna.

Sama koskee lastentarvikkeita, kun mitään en ole ilmaiseksi itsekään saanut, en myöskään ilmaiseksi anna.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat myös laatukamaa ilmaiseksi. Muussa tapauksessa raha on valttia vanhoja lastenvaatteita eteenpäin annettaessakin.

Vierailija
22/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hinnoittelen vaatteet ja myyn ne kotoa käsin. ilmoitan perheellisille kavereilleni että nyt ois taas vaatetta, tulkaa tsekkaamaan.

he tekevät myös samalla tavalla.

ihan laatikoissa/ säkeissä on vaatteet josta kukin katsoo.

hyvin toimii=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon saanut vaatteita lainaan lapsille ja näin ollen nyt lainaan omianikin. Ystävieni kanssa on sovittu että lainataan ja palautetaan puolin ja toisin, joskus voin ehkä myydäkin jäljellä olevat vaatteet tai sitten annan sisarusten lapsille jos heille alkaa lapsia tulla..

Minusta on mukava auttaa ystäviä, vaatteet ovat kalliita ja pienillä vain hetken käytössä. siinä on itsekin säästänyt pitkän pennin. Sähkökäyttöinen rintapumppukin kiersi neljällä äidillä kahden lapseni välissä ja palasi minulle vielä ehjänä. Moni hyötyi siitäkin 60e kapineesta, olipahan koko rahan edestä sille käyttöä.

Minusta on mukava antaa, vaikka en mikääns sikarikas olekaan. Ehkä siksi myös saan lainaan vaatteita kun myös annan niitä. En ole laittanut vaatteisiin montaa euroa itse kiinni. Nytkin pojan vaatekaappi täynnä kummipoikamme vaatteita ja palautetaan ne kun jäävät pieniksi.

Vierailija
24/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet siis. Harrastustavarat myyn huutonetissä.

Olen itse saanut niin paljon vaatetta. Hyvä pitää pistää kiertämään.

Vierailija
25/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toki kaikkia kivoimpia ostamiani vaatteita. Itse vaan en tykkää käyttää vauvallani käytettyjä, nuhjuisia vaatteita vaan mieleläni omia, joten ostan ne itse..toki ne myöskin kuluvat. Tämä ei sitten liity hyygieenisyyteen mitenkään, haluan vain käyttää vauvallani hänen omia vaatteitaan. Lainaamista inhoan, joten mielelläni annan omaksi

Vierailija
26/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen antanut kaiken käytännöllisesti katsoen ilmaiseksi pois. Ystäväni ei ole vähävarainen, joskaan ei tällä hetkellä tienaa kovinkaan paljon. Mutta meillä ei todellakaan ole tiukkaa ja musta tuntuisi ihan hölmöltä ruveta hinnoittelemaan vaatteita, vaikka mä ostan tosi kalliita lastenvaatteita ja useimmat ovat erittäin hyväkuntoisia poisantaessani.

Ystäväni ostaa sitten silloin tällöin jotain pientä vastalahjaksi. En laske, enkä mieti sen tarkemmin. Ostin vaatteet käyttöön ja ihan ilosta (rakastan lastenvaatteita) enkä ole ajatellut ansaita niillä.

Vierailija
27/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä materiaa, enkä sitä haluaisikaan.

Vierailija
28/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin rakastan vauvanvaatteita, voisin ostaa niitä koko ajan! Toki jokin realismi siinäkin pitää olla, sillä ne jää pieneksi aika nopeesti. Jos meille toinen vauva joskus tulee/saadaan, ja on tyttö, niin ompa sitten vaatteet valmiina..

Vierailija
29/43 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan kaiken mahdollisen LAINAKSI lähipiirilleni. Juuri annoin serkulleni 2 säkillistä vauvanvaatteita ja tarvikkeita. Meillä on vielä lisää lapsia suunnitelmissa joten siksi en anna kokonaan pois.

Vierailija
30/43 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ymmärrettävää.

Mulla on menossa kolmas tytär, jolla on vaatteita esikoiselta yhdeksän vuoden takaa, joten en mä voi niistä enää keneltäkään rahaa pyytää. Ja ne harvat mitä on kuopukselle ostettu menevät siinä samalla.

Vierailija
31/43 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku myy äp:n vaatteita kirppiksellä ja huutiksessa. Itse ainakin lahjoitan ne mieluummin,kuin pyydän niistä rahaa (olen ne ilmaiseksi saanut, joten en niistä viitsi mitään pyytää).

Vierailija
32/43 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan asiallista, ettei lahjoita, jos kerran ei halua lahjoittaa. Myy, jos siltä tuntuu tai säilytä muistoiksi itsellesi ja lastesi lapsille. Piste.

Jos ystäväsi haluavat ostaa vaatteet, heille on ihan varmaan ok, että maksavat niistä.

Tyhmimpiä tilanteita on, kun jotkut muka-lahjoittavat tavaroita kavereilleen ja ovat sitten selän takana närkästyneitä, jos e lahjan vastaanottaja ymmärräkään koravata tavalla tai toisella saamaansa lahjaa.

Minusta Sinun ajattelumaailmasi on paljon terveempi.

Vierailija
33/43 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole huonokuntoisia ja olen itsekin ne saanut jostain. Parempikuntoiset aion kyllä hyvällä omalla tunnolla myydä kirppiksellä tai pitää itse (lastenvaatefriikille kun noita vaatteita on kertynyt, sellaisiakin jotka on havaittu olevan huonoja käytössä..esim huppari vauvalla).

Vierailija
34/43 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma taloudellinen tilanne on sellainen että pakko myydä kaikki mitä nurkissa pyörii... En tiedä miten asian ilmoittaisin niille jotka odottavat kieli pitkällä taas saavansa isot kassit tavaraa meiltä! Aina kuitenkin joku loukkaantuu :(

Vierailija
35/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes alkoi joka paikka olemaan täynnä vanhoja vaatteita, enkä jaksanut/saanut myytyä niitä kirpparilla. Huutonettiä olen harkinnut, mutta vielä en ole jaksanut perehtyä siihen myyjän näkökulmasta. Nyt olen siis paljon lahjoitellut vaatteita sisarusten lapsille.

Vierailija
36/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita eteenpain ilmaiseksi anna. Oon kylla parille tutulle aikoinaan antanut suuren laatikollisen vaatetta, mutta yks syy oli etten saanut niita mahtumaan meille ja juuri tietyn kokoisia oli paljon. Ja vielakin jai itselle.

Nyt olen parhaimmat myynyt ja huonoimpia nama ystavat eivat ottais vastaan, eli olen lahjoittanut tai pistanyt kerayslaatikkoon.

Vierailija
37/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääneet lastenvaatteet lahjoitan tuttujen sijasta Venäjän lapsille, siellä ne menee todelliseen tarpeeseen. ap

Vierailija
38/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollain olis rahasta pulaa, ilman muuta, mutta mä tällä hetkellä saan huuto.netistä meidän perheen ruokarahat, olen näin saanut jo elokuusta lähtien. Joulukuussa myytiin parempaa tavaraa, jotta tuli jouluksi enemmän rahaakin.

Hoitopöytä, pinnasänky ja ekat rattaat haettiin pari viikkoa sitten ja niillä rahoilla ostettiin kinkku ja muita herkkuja.

Eikä mun ystävät mitään edes multa pyytäiskään. Kun meillä käy, on aina joku pakkaus/kuvaus-projekti kesken, eli he tietävät että myyn kaiken ylimääräisen huutiksessa.

Lisäksi ystäväni ja toisen ystävän äiti ovat ns asiakkaitani. Myyn heidän puolestaan heidän tavaroita huutiksessa ja myyntivoittona saan 50 % tuotosta. Lisää "asiakkaita" olis tulossa, mutta katsotaan ensi vuonna lisää. Tällä hetkellä yli 500 tuotetta myynnissä ja yli 50 on huuto. Ensi viikolla alkaa taas paketointirumba. Olen saanut myös paljon vakioasiakkaita, jotka hakevat tuotteet kotoa suoraan.

Vierailija
39/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä omallatunnolla olen lahjoittanut vaatteita eteenpäin, olen iloinen kun niistä on ollut iloa kavereillekin, kivoja ja hyväkuntoisia kun ovat.

Miksiköhän minulla on niin paljon hyviä ystäviä?

Vierailija
40/43 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetta/tarviketta.

Olen laittanut tuhansia euroja kaikkiin noihin vaatteisiin ja siihen tarvikkeet päälle.

Toki aina löytyy jotain jota ei viitsi myydä,mutta ei paljon enää pitääkkään.