Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla vakituinen lastenhoitaja

Vierailija
28.12.2009 |

joka käy joskus iltaisin ja viikonloppuisin hoitamassa lastanne. Paljonko maksatte tunnilta?

Kyse on alle vuoden ikäisestä lapsesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e/tunnilta, mutta kyseessä kaksi lasta (1v. ja 4v.) Silloin kun meillä oli vain yksi lapsi, maksoimme 8e/tunti. Pääkaupunkiseudulla asutaan, jos se vaikuttanee.

Vierailija
2/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,50 euroa tunnilta.

Hoitaja on tosi hyvä, laadusta ja luotettavuudesta kannattaa maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan helppo hoidettava tuo lapsi (mm. isovanhemmat ei pärjää hänen kanssaan). Otan Väestöliitosta hoitajan vaikka maksankin itseni kipeäksi, koska välillä on kiva tehdä jotain ilman tuota iki-pientä lasta. Minun on jaksettava tätä vielä monta vuotta, joten itseään täytyy välillä armahtaa.

Toki ottaisin halvemman hoitajan, jos jostain hyvän ja luotettavan saisin. Mutta siis olen tyytyväinen, että Väestöliitosta saan apua, vaikka hintavaakin :-)

Vierailija
4/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimitaksa on noin 60 euroa illalta, ja viikonloppuna 120 euroa.

Vierailija
5/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy hoitamassa kolmea lastamme (4 - 9 v.) kun meillä on iltamenoa. Maksamme myös 10 e tunti. Lisäksi hän saa taksirahan kotimatkalle.

Kesäisin hän on hoitanut lapsia kokonaisia päiviä, enkä todellakaan muista mitä maksoimme! Mutta silloin kyseessä on könttäsumma, ei tuntipalkka. 50 e?

Vierailija
6/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksamme hoitajalle 16 euroa tunnilta... kai se sit on paljon mutta olen valmis sen maksamaan kun saan varmasti vastineeksi hyvän ja luotettavan hoitajan joka arvostaa lastani.

Vierailija
7/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se mll:n hoitajankin palkka ainakin meilläpäin. Ja minimiaika 2t. Lapsia 2-3, aina en pienintä jätä vielä vieraalle hoidettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän