Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lapsesi kaveri asuu muutaman kilometrin päässä, miten usein suostut kuljettamaan

Vierailija
28.12.2009 |

...lastasi kaverin luokse? Jos kaveri soittaa esim joka päivä ja pyytää lastasi luokseen. Kaverin vanhemmilla ei ole autoa joten he eivät voi kuljettaa lasta meille. matka on vaarallinen joten lasta ei voi lähettää yksin matkaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti korkeintaan kaksi kertaa viikossa olen suostunut viemään. Olen kyllä tarjonnut, että tytöt voisivat molemmat tulla meille suoraan koulun jälkeen joskus ja m uutenkin yrittänyt ehdottaa, että välillä vois tähänkin suuntaan... mutku ei niin ei. Noin pientä en kuitenkaan vielä laittaisi tuonne pieniä metsäteitä yksinään pimeälle kävelemään.

Vierailija
2/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäin sen ajaa pyörällä nopsaan tai vaikka kävelee. Nyt talvella kun on pimeää tai on olleet huonot kelit, niin kyllä me ollaa puolin ja toisin noita penskoja autolla haettu ja viety, välillä jopa päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetukset ei ole ongelma, otan pienemmät mukaan, jos ei muuten onnistu. Auto on pihassa/käytössä joka päivä, joten sekään ei ongelma.

Ja mitään periaatteellisia ongelmia (kun tämä on niin vaikeaa...) en harrasta.

Vierailija
4/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se auto on pihassa ja ajamista varten.

Vierailija
5/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samaa mieltä. Max. 2krt viikossa jos on noin yksipuolista.

Vierailija
6/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Joskus jos samana päivänä pitää päästä kahteen paikkaan tai on muuta hässäkkää, kieltäydyn. Periaatteessa kuskaan kyllä, koska muuten ei pääse kavereille. Kesällä tosin voi jo pyöräillä tuonkin matkan (ikää on 10 v.)

Noin usein kun ap:n tapauksessa ei ole edes pyydetty, mutta luulisin että en alkais joka päivä kuskaamaan, varsinkin kun lapsellakin on läksyt sun muut.

Vierailija
7/7 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisin. Tosin minä olen se, jolla ei ole autoa. Mutta kävelisin siis tuon pari kertaa viikossa.