Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet aatoksi joulupukin? Paljonko maksaa?

Vierailija
15.12.2009 |

Ja mihin aikaan saapuu paikalle?

Meille pukki tulee klo 18, maksaa 45 €.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tee tätä työtä rahasta, vaan rakkaudesta lapsiin. On aina sanonut, että maksakaa "oman tunnon mukaan". Meinaan maksaa hänelle noin 40 euroa. Tulee 18.30.

Vierailija
2/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei... Meille tulee isoisäni veli. Hän oli joulupukki myös silloin kun minä olin pieni. Ja myös silloin kun äitini oli pieni. Hän ON joulupukki, isossa susiturkissaan, joulupukin harmaa (teko)parta naamassaan ja nutukkaat jalassaan. En tunnistaisi vieläkään ellen tietäisi kuka on kyseessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vieras pukki on, ei kukaan sukulainen. On tosi hyvä pukki, ihana että tuollaisen aikanaan löysin, yksi stressi aina jouluna vähemmän! Tuntee jo lapset entuudestaan ja on 100% luotettava. Hinta ollut aina 50e, ei ole noussut vuosien mittaan.

Vierailija
4/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 euroa ja tulee klo 18.10.

Vierailija
5/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee 18 jälkeen, maksaa 50€. Täytyy aina muistaa varata jo marraskuun alussa, tai buukataan täyteen.

Vierailija
6/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämään pukin. Hinta 50 euroa ja tulee jo kolmelta. Meilläon lapsen isän kanssa jaettu joulu, joten lapsi menee jo joulupäivänä isälleen. On hyvä, että leikkiaikaa jää tarpeeksi.

Vierailija
7/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni :)

Vierailija
8/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei... Meille tulee isoisäni veli. Hän oli joulupukki myös silloin kun minä olin pieni. Ja myös silloin kun äitini oli pieni. Hän ON joulupukki, isossa susiturkissaan, joulupukin harmaa (teko)parta naamassaan ja nutukkaat jalassaan. En tunnistaisi vieläkään ellen tietäisi kuka on kyseessä!

Vierailija
9/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa 45 €, sama pukki tulee neljättä vuotta. jos tämä ei olisi päässyt, meillä ei olisi tullut pukkia ollenkaan

Vierailija
10/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräällä paikkakunnalla ja riippuen asuinpaikan ympäristöstä eli kuinka pitkä matka on kyseisee paikkaan niin veloitan 25 min. 20 - 30€ per paikka (poikkeustapauksissa jos matka menee yli 30km sivu niin silloin joutuisin perimään 50 € ) joten olenkin aika hyin saanut varauksia

Pari päiväaikaa vielä jäljellä

T. aito laadukas joulupukki