Uudenvuoden aaton napostelutarjoilu. Onko hyvä?
Aivan ensiksi sanon, että tarkoitus ei ole syödä kunnon ruokaa vaan tarjolla olisi "vähän kaikkea" ja omaan tahtiin saa kukin ottaa. Aikuisia ja lapsia (3-9v.).
-itse tehtyä pizzaa paloina (tonnikala-katkarapu ja kana-feta-paprika)
-lihapullia, nakkeja ja perunasalaattia
-salaatti, jossa perusainekset + avocadoa ja mozzarellaa
-pieniä ruisnappeja ja coctailpiirakoita + goudaa, valkohomejuustoa, sinihomejuustoa ja kermajuustoa + viinirypäleitä
-sipsejä ja nachoja+salsaa
-itse tehtyä riisisuklaata, keksejä ja pullaa ja irtokarkkeja
Juomina kuoharia, valko- ja punaviiniä, olutta, siideriä, limua ja mehua.
Kommentit (30)
Mitään ei tarvita lisää, eikä ole liikaa. (Paitsi jos syö liikaa, nam!)
Yksi mitä voisi halutessaan lisätä lapsia ajatellen, on porkkana ja kurkkutikut. Pienet kun tuskin syövät salaattia nätisti lautaselta, mutta voivat ohimennessään napata pari porkkanaa. Meillä on ollut noita lastenkutsuillakin sipsien vieressä ja menekki on kova. (Paprikaa sitten ei kannata laittaa, siitä tulee sotku...)
Tosin meillä juustojen kanssa tarjolla juuri sitä patonkia ja suolakeksejä.
Ja pizzatäytteissä eroa: Toinen bolognese ananaksella (lasten suosikki), toinen täyte vielä aukin, mutta enemmän aikuisten mieleen tulee olemaan.
Lisäksi meillä on dippivihanneksia.
kivan oloiset tarjoilut, kutsutko meidätkin :)
Pulla voi jäädä syömättä, kun on niin paljon muuta tarjolla, toivottavasti teet jotain muuta kuin peruspullaa.
Joku oli kaivannut vuoden takaisen aloitukseni. Tarjoilut olivat hyvät ja niitä tosiaan syötiin pitkin iltaa.
Tänä vuonna onkin sitten sitä naudan sisäfilettä ja kanttarellikastiketta ruoaksi ja vähän kaikkea naposteltavaksi. Tulee meinaan eri vieraat ja jäävät yöksi.
Mukavaa vuodenvaihdetta kaikille!
Olen kyllä vähän sitä mieltä, että jos lapselle ei kelpaa naposteltavat, hän on ilman.
Oma lapseni on nirsoilija, mutta ei menuuta hänen mieltymyksiensä mukaan rakenneta!
Hauskaa iltaa ap:lle ja hänen ystävilleen. (itse söisin kaikkkea paitsi avocadoa ja kalaa - allergian takia).
piirakat kunnolliseen maalaisleipään. Cocktailpiirakat on vähän makeita juustojen kaveriksi ja lisäksi ne maistuvat vain lämpiminä. Jonkun pitäisi sitten olla lämmittämässä niitä koko ajan.
eikä kukaan ole vinkunut siitä, että on alkoholia tarjolla kun lapsiakin mukana.. No, tosi hyvältä kuulostaa ap:n menu, mielellään tulisin syömään teille ja taidan jotain ottaa tästä meillekin mukaan!