Jos nainen on huumorintajuinen, iloinen tyyppi
mutta laiska kotihommissa (koti epäsiisti) ja lihava, siis tosi lihava, eikä laihduta vaikka mies pyytääkin, samoin hän tuhlaa heräteostoksiin.. onko ymmärrettävää jos mies lähtee lätkimään?
Kommentit (6)
Viittaatko siihen että pitääkö lihavan miellyttää miestä enemmän kuin laihan?
mutta laiska kotihommissa (koti epäsiisti) ja lihava, siis tosi lihava, eikä laihduta vaikka mies pyytääkin, samoin hän tuhlaa heräteostoksiin.. onko ymmärrettävää jos mies lähtee lätkimään?
ja omituiset asiayhteydet.
Mä olen huumorintajuinen ja iloinen tyyppi, ja lihavakin, ja laiskakin.
Mieheni ei ole pyytänyt mua laihduttamaan, ja miksi ihmeessä pyytäisikään?
Itsehän kiloni kannan, ja koska mieheni rakastaa mua, ei häntä haittaa mun kiloni ;-)
Teen usein heräteostoksiakin, mutta mitäpä sitten, siinä tuo mies on ja pysyy, hyvin onnellisena ;-)
Iloinen ja huumorintajuinen... Kiva juttu. Lihava... Joku tykkää, jollekin ei ole merkitystä, kolmas ei voi sietää. miten tuohon voisi vastata yleisesti? Ei yleisellä mielipiteellä ole väliä sille, mitä tuo mies haluaa.
Ja kodin siisteys on miehenkin asia, jos erikseen ei ole sovittu, että se on vain naisen homma.
Mä en tajunnut. Jos nainen tuhlaa omia rahojaan, niin mitäpä tuosta. Sehän on ihan normaalia ostella joskus jotain hetken mieliteosta, jos kerran on rahaa. Koti on sekä miehen että naisen, sitä sotketaan yhdessä ja siivotaan yhdessä. Jos siivouksesta tulee ongelma, voi sopia viikossa yhden tai kaksi siivouspäivää, ja koti on aina ok.
Paino taas on ollut varmasti selvillä koko ajan. Ei kukaan laihduta toisen pyynnöstä - kenenkään psyyke ei kestä sellaista ajatusta, että toi toinen nyt inhoaa mua sellaisena kuin olen, ja mun on nyt muututtava radikaalisti, että kelpaan.
Mut mun mielestä mikään noista ei ole syy lähteä lätkimään. On muutenkin tosi lapsellista ajatella, että vastuu omista päätöksistä riippuis toisen ihmisen olemuksesta; koska sä oot tommonen, niin mun on pakko toimia näin. Siinä kalskahtaa ikävästi vallankäytön maku.
Se taas, että rakkaus on loppumassa, tai suhteessa on aito kriisi, on toinen juttu. Mut siitäkin pitää keskustella yhdessä.
miksin ottaa sellaisen alunpitäenkään?