Uudenvuoden aaton napostelutarjoilu. Onko hyvä?
Aivan ensiksi sanon, että tarkoitus ei ole syödä kunnon ruokaa vaan tarjolla olisi "vähän kaikkea" ja omaan tahtiin saa kukin ottaa. Aikuisia ja lapsia (3-9v.).
-itse tehtyä pizzaa paloina (tonnikala-katkarapu ja kana-feta-paprika)
-lihapullia, nakkeja ja perunasalaattia
-salaatti, jossa perusainekset + avocadoa ja mozzarellaa
-pieniä ruisnappeja ja coctailpiirakoita + goudaa, valkohomejuustoa, sinihomejuustoa ja kermajuustoa + viinirypäleitä
-sipsejä ja nachoja+salsaa
-itse tehtyä riisisuklaata, keksejä ja pullaa ja irtokarkkeja
Juomina kuoharia, valko- ja punaviiniä, olutta, siideriä, limua ja mehua.
Kommentit (30)
Tiedän, ettei ole mitenkään hieno menu mutta ei ole tarkoituskaan. Jossain toisessa tilaisuudessa tarjoillaan sitten ne sisäfilepihvit kanttarellikastikkeella :)
ap
Meillä taas on härän sisäfilettä, jotain erikoislohta ja mätiä yms mutta saatiinkin ne lahjakortilla, joten hääpäivän kunniaksi katetaan pöytään vähän "parempaa". Ja kuohuvaa ja punaviiniä :)
mutta vaihtaisin piirakat patonkiin :)
mutta sitten ajattelin jotenkin, että patonki ja pizza ovat liian lähellä toisiaan mutta on ne piirakatkin tietty.
ap
vähän erikoisia fetan ja katkarapujen takia. Meillä toinen lapsi ei tykkää edes tonnikalasta, niin voisiko tehdä yhden ihan tavallisen kinkkupizzan vielä kylkeen niin kaikille löytyisi varmasti maku.
Muuten ihan hyvältä kuulostaa tarjottavat.
Ajattelin vain, että kinkku tökkii monia joulun jälkeen jo ajatuksenakin :) Kanapizzaa ajattelin tehdä niin, että osaan tulee fetaa ja osaan ei.
Ap
ainahan on näitä joiden nico-jasmiina ei syö tonnikalaa että voisiko tehdä makkarapizzaa, mutta helvetti onhan tuossa pöytä täynnä muita vaihtoetoja jos yksi ei jostakin tietystä pidä. Ihan erinomisia herkkuja, ja pizzatkin ihan loistavia. Olenkohan minä tulossa teille???
Mä nautiskelisin juustoista ensisijaisesti, sit nachoja ja salsaa... ah...
Muu perhe tulis myös hyvin hyvin kylläisiksi tarjoiluistanne. Ollaankohan ME tulossa teille??
Älä kuitenkaan sano kaikkien kuullen, että sait tietää tarjottavista etukäteen av:lta :)
ap
ainahan on näitä joiden nico-jasmiina ei syö tonnikalaa että voisiko tehdä makkarapizzaa, mutta helvetti onhan tuossa pöytä täynnä muita vaihtoetoja jos yksi ei jostakin tietystä pidä. Ihan erinomisia herkkuja, ja pizzatkin ihan loistavia. Olenkohan minä tulossa teille???
molemmat noloon tilanteeseen, jos kävisi ilmi että me molemmat olemme käyneet AV:lla. =D
Hitsi, mekin voitais tulla teille... xD
Otankin tämän lista omaan käyttööni täksi uudenvuodenaattoyöksi. :D
juuri toimiva tarjoilu, kun lapsia on koolla ja kun juuri ollut joulu, kun on syöty hienoommin.
Kyllä saat vielä sen pakollisen oksentelijan paikalle ennen pitkää, mutta älä välitä!
Tulisin mielelläni syömään ja juhlimaan tuollaisen tarjoilun äärelle. Ja kiitos ideoista. Hauskoja juhlia!
eikä kukaan ole vinkunut siitä, että on alkoholia tarjolla kun lapsiakin mukana.. No, tosi hyvältä kuulostaa ap:n menu, mielellään tulisin syömään teille ja taidan jotain ottaa tästä meillekin mukaan!
Nuo pizzat menis kyllä meille, mutta kaikki lapset ei noista täytteistä pidä. Laittaisin vielä pienen määrän vaikka ihan jauhelihapizzaa, uppoo melkien mille lapselle tahansa.
Juustoissa vain yksi mieto, lisäksi jokin neutraali mieto juusto. Vaikka tuorejuustoa, jos ei palajuustoa halua. Juustoille vielä keksejä paria sorttia. Patonkia salaatille. Ethän sotke ne avocadot ja mozzarellat salaattiin? Laita eri kippoihin.
Jälkkäripuolelle kaipaisin vielä jotain, aika kuivahkot vaihtoehdot. Miten olisi jokin helppo kevyt, raikas kakku? Sitruunajuurokakku tms.
eikä kukaan ole vinkunut siitä, että on alkoholia tarjolla kun lapsiakin mukana.. No, tosi hyvältä kuulostaa ap:n menu, mielellään tulisin syömään teille ja taidan jotain ottaa tästä meillekin mukaan!
Onko tarkoitus, että vieraat syövät päivällisen kotona vai onko sinulla ihan ruokaakin tarjolla? Meinaan vaan, että jos minä joutuisin suoraan töiden jälkeen noiden eväiden eteen niin, nälkä olisi taattu parin tunnin päästä.
Nam, minä ainakin herkuttelisin oikein mielelläni teiän uudenvuoden tarjoilujen äärellä! :)