Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait lahjaksi mieheltäsi?

Vierailija
28.12.2009 |

Mulle mies osti kylpytakin, ikkuna koriste sydämen ja hopeisen kaulakorun :)

Olin positiivisesti yllättynyt kerta sovimme ettemme toisillemme osta joululahjaa ja hän oli salaa minulle ostellut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kuulemma sain hopeisen kaulakorunkin.

Vierailija
2/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan esikoista niin tieto tulee tarpeeseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin ovat positiivinen yllätys? Ja onkohan miehesi nyt pettynyt, kun sinä et sopimusta rikkonut ja ostanut hänelle salaa lahjoja? - Itse olisin varmaan nolona ja jopa harmissani, jos olisimme miehen kanssa sopineet, ettei lahjoja osteta, mutta toinen olisikin sitten ostanut monta lahjaa.

Minusta sopimus on sopimus, ja jos jotain tuollaista sovitaan, siihen on varmaan syyt (esim. heikko taloudellinen tilanne tms.). Ei silloin kummankaan tosiaan pitäisikään ostaa niitä lahjoja.

Mutta siis miksi pitää sopia alunperinkään, ettei lahjoja osteta, jos niihin kuitenkin selvästi on varaa ja puoliso niistä ilahtuu?

Minä sain mieheltä korvakorut, kaulakorun ja lempikirjailijani uuden romaanin. Ei koskaan sovita, etteikö ostettaisi toisillemme lahjoja. - Persoonalliset ja toista huomioivat lahjat ovat ihana tapa ilahduttaa ja muistaa puolisoa(kin).

Vierailija
4/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 200 euron arvoisen nomination rannekorun. Siinä oli nimeni ja mies yhdessä lapsen kanssa miettinyt useita paloja siihen, jotka kuvastavat elämääni. Olin todella otettu, sillä mies ei osta ystävänpäivänä/syntymäpäivinä/jouluina ikinä yhtään mitään kenellekkään.

Vierailija
5/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valitsin joten ei ollu yllätys :)

Vierailija
6/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kärhökirjan :)

Vierailija
7/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 8v. Miehen idea oli, kun oli lapselle sanonut, että mennäänkö äidille katsomaan lahjaa.

Mies ilmeisesti jo syksymmällä suunnitellut asiaa, koska jossain välissä kysyi ohimennen mitä tykkään kyseisistä koruista ja kerran katselimme niitä kultasepän liikkeen ikkunasta. Mies on sellainen, että ei viihdy ostoksilla ja yleensä etukäteen meittii mitä ostaa ja sitten hakee :D Mutta nyt oli ottanut lapsen mukaan makutuomariksi ja yhdessä valinneet noita paloja tuohon.

Sain myös puolikkaan rannekorun, johon lisäpaloja ostamalla, saan sitten toisen rannekorun :)

Vierailija
8/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisin saanut raivarin jos tänä vuonna olis pienikin paketti tullut.

Vierailija
9/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin synnytyslaitoksella vielä aatonaattona, ja meillä oli miehen kanssa jotain muuta mietittävää kuin lahjojen hankinta. :) Lapsille toki hankittiin.

Vierailija
10/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä hänelle pienen paketin koska ei me oltu sovittu että lahjoja ei osteta toisillemme... Olisi nyt edes sulkaarasian kääriny pakettiin mutta vissiin mielipahan aiheuttaminen minulle on parempi lahja.

Vierailija
11/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä yöpaidan ( tätä oli varmaan lapset ehdottaneet)

Vierailija
12/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin kauneushoitolaan. Toiveita kyseli ja annoin vinkkejä.

Vierailija
13/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oloasun, kylpytakin ja puseron. Kaikista tykkäsin ja vaatteet oli oikeaa kokoa.

Vierailija
14/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phillipsin kirkasvaloherätyskellon (150 e).

Viisi kirjaa divarista ostettuna :-) (15 e). Olen kova lukija.

Estee Lauderin lahjapakkaus (70-80e). Tähän annoin itse vinkin, että Stockalla on lahjapakkauset tänään -20 pros.

Vierailija
15/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita niitäkään en olis halunnut...annoin lasten raaputella nekin:)

Vierailija
16/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lahjat ovat positiivinen yllätys. Meille tulossa esikoinen ja itse en ole raskauden aikana käynyt töissä eli olen ollut työttömänä syystä etten pysty selän takia ja muiden raskausajan vaivojen takia tekemään töitä yksinkertaisesti.

Miehelläni on todella hyvä palkka töissä ja näin ollen hänen tulot huomioon ottaen vähentää minun tuloja, joten sovimme ettemme osta toisillemme lahjoja kun ei ole varaa ja koska tulevalle lapsellemme täytyy ostaa vielä paljon asioita mitä tarvitsemme.

Tämän takia puhuimme asiasta ja mieheni sanoi ettei odota minulta mitään koska minulla ei ole rahaa yksinkertaisesti.

Olin toki häpeissäni kun en ollut miehelleni ostanut sitten lahjaa ja hän oli minulle kolme ja juttelimme tämän jälkeen asiasta niin mieheni sanoi että halusi vaan tulevaa äitiä muistaa jollain pienellä ja sanoi ettei todellakaan häntä harmita ettei saanut mitään.

Itse vasta ostin viimeisillä rahoillani miehelleni isäinpäivälahjaksi "isä" bokserit ja nämä kuulema hänelle riittivät todella hyvin.

Tässä muutama syy miksen ostanut miehelleni lahjaa ja puhuimme ettemme toisia lahjoilla lelli koska tulevassa lapsessa on meille lahjaa tarpeeksi.

AP

kuitenkin ovat positiivinen yllätys? Ja onkohan miehesi nyt pettynyt, kun sinä et sopimusta rikkonut ja ostanut hänelle salaa lahjoja? - Itse olisin varmaan nolona ja jopa harmissani, jos olisimme miehen kanssa sopineet, ettei lahjoja osteta, mutta toinen olisikin sitten ostanut monta lahjaa.

Minusta sopimus on sopimus, ja jos jotain tuollaista sovitaan, siihen on varmaan syyt (esim. heikko taloudellinen tilanne tms.). Ei silloin kummankaan tosiaan pitäisikään ostaa niitä lahjoja.

Mutta siis miksi pitää sopia alunperinkään, ettei lahjoja osteta, jos niihin kuitenkin selvästi on varaa ja puoliso niistä ilahtuu?

Minä sain mieheltä korvakorut, kaulakorun ja lempikirjailijani uuden romaanin. Ei koskaan sovita, etteikö ostettaisi toisillemme lahjoja. - Persoonalliset ja toista huomioivat lahjat ovat ihana tapa ilahduttaa ja muistaa puolisoa(kin).

Vierailija
17/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nintendo ds peli, hajuvesi, alushousuja, huonetuoksu. kaikki toivelistalta :)

Vierailija
18/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satiini pussilakanat+aluslakanan, iittalan kannun, ralph laurenin tuoksuja ja espritin kellon.. kello oli ainoa toive ja sekin jotain halpismerkkiä ;)

Vierailija
19/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla sovittu lahjoista mitään. Itse olin hänelle kaksi pientä lahjaa hankkinut.

Kieltämättä olin pettynyt kun en saanut mitään. Olisi voinut edes joulukukan tuoda pöydälle. (koska tiesi, että haluan joulukukan, mutta tänäkin vuonna oltiin ilman kukkaa...)

Vierailija
20/21 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 200 euron arvoisen nomination rannekorun. Siinä oli nimeni ja mies yhdessä lapsen kanssa miettinyt useita paloja siihen, jotka kuvastavat elämääni. Olin todella otettu, sillä mies ei osta ystävänpäivänä/syntymäpäivinä/jouluina ikinä yhtään mitään kenellekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi