Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilaako pelkkä raskaus rinnat?

Vierailija
08.01.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti : ))

Kannattaa kyllä viel miettiä ja harkita muutama vuos.

t. 5x äiti

Vierailija
2/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkästään pilaa rinnat, niin kai voin sitten imettääkin. Muuten en olisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kahden lapsen imetystä, 22 kk. Kivat D-kupit on vielä.

Vierailija
4/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja kaverini ollaan molemmat saatu kaksi lasta. kaverini ei imettänyt kumpaakaan ollenkaan ja sanoi että pelkkä raskaus pilasi hänen rinnat. minä imetin molempia lapsia ja mulla ei rinnat juurikaan ole muuttuneet. yksilökohtaista.

Vierailija
5/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintani. Miten sinulla ap asia ei ole näin. Mitä muita tarpeitasi laitat lastesi hyvinvoiniin edelle?

Vierailija
6/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti raskaus _muuttaa_ rintoja. Harvemmin se (ja imetys) tekee niistä tyttömäisen terhakkaat, mutta ei imetys välttämättä niistä mitään riippuvia tyhjiä patalappuja tee. Raskausarpia tulee jo raskausaikana jos on tullakseen.

Itselläni A-kupin rinnat ovat yhden raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen mielestäni ihan ok, hieman isommat kuin ennen (elopainoa tosin muutenkin lisää n. 4 kg) eivätkä mitenkään radikaalisti enempää riippuvat kuin ennenkään. Ihan tyytyväinen olen.

Vierailija
7/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin lapsen hyvinvointi on tärkeää, mutta imetyksellä ei mitata yhtään mitään. Pullomaidolla on ennenkin kasvettu normaaleiksi ihmisiksi. Sä voit imettää lastasi vaikka 5.luokalle asti, mä en. Tuliko selväksi? Aivan typerää jankkaamista.

Ap

Vierailija
8/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistä ja siitä, miten niitä hoitaa. Mulla oli alkunperin A-kuppi > raskaus ja imetysaikana DD/E-kuppi > palautui imetyksen jäleen B-kuppiin. Pikemminkin siis parani vaan raskaudesta, vaikka imetin pitkään.

Vierailija
9/9 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ennen raskauksia B/C-kupit, mut nyt on D-kuppi, raskausaikana jopa E.