Mies ei arvosta minua
Kohtelee minua kuin lasta. Huutaa esim. kännyn käytösta ja laskuista. En saisi soittaa mihinkään, en käy missään yksin, paitsi kampaajalla. Mulla ei ole muuta elämää,kuin olla vaan kotona.
Omaa rahaa ei ole, joudun sen pyytämään ja vastaus aina sama. Kamala saarna rahasta, mitään ei saisi ostaa. Joskus mies jättää vitosen mulle.
Olen ollut kolme vuotta kotona lapsen kanssa. Koko aikana en ole käynyt esim. ostoskeskuksissa lapsen kanssa päivällä. Rahaa ei mulle anneta. Tunnen olevani vain piika täällä kotona,muuten täysin arvoton. Alan olla loppu..
Kommentit (22)
Nyt tsemppiä, tässä on kyse totaalisesta alistamisesta, ei rakkaudesta. Miehesi haluaa hallita sinua täysin, nyt pistä vastaan ensimmäistä kertaa! Se ei ole helppoa, ei varmasti. Mutta EHDOTTOMASTI kannattaa!
Avaat tosiaan uuden pankkitilin ja annat sen numeron sitten työnantajalle. Kieltäydyt antamasta rahojasi miehellesi, palkkasi on sinun! Toki osa siitä menee yhteiseen hyvään, mutta sen osan sitten annat miehelle jos hän välttämättä haluaa raha-asiat hoitaa.
Suosittelen myös sitä, että sanot miehellesi, että haluat vastaisuudessa hoitaa raha-asiat yhdessä. Selvität paljonko todellisuudessa rahaa menee asumiskustannuksiin, ruokaan ja muihin pakollisiin kuluihin. Maksat niistä sitten puolet (tai vähemmän, jos palkkasi on paljon pienempi kuin miehesi palkka).
Ja näistä jutuista et sitten tingi pätkääkään. Jos miehesi ei suostu, sanot ottavasi eron. Joka tapauksessa nyt ainakin kuulostaa siltä, että ero on se paras ratkaisu asiaan. Onko mies väkivaltainen?
Alku voi tosiaankin olla sitä "paskapalkkaista työtä sadan kilsan päässä" ja lapsi tarhassa puolet vuorokaudesta. Kumman luulet, ap hyvä, olevan haitallisempaa lapsen kehitykselle: etäinen, julma isä, joka vie jo nyt äidin rahat niin ettei lapsellekaan jää mitään säästöön, vaiko hieman kituuttava elämäntyyli rennomman äidin kanssa??