Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sivuhistoriasta..

Vierailija
28.12.2009 |

kuinka mieheni on pystynyt laittaa tietyt sivut niin, ettei niistä jää ollenkaan sivuhistoriaan merkintään???

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kätsy tapa on muuttaa windowsin päiväystä siksi aikaa kun selailee sellaisia sivuja, joista ei halua merkintää historiaan. eli, vaihdat vaikka vuodeksi 2008 siksi aikaa kun olet koneella. ei löydy sitten mitään vaikka hakisi kaikki tämän vuotiset tekemisesi.

Vierailija
2/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei vaan tullut ees sivuhistoriaan..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella saattaa olla piilossakin asennettuna muita selaimia, joita miehesi käyttää. niiden historia ei tietenkään näy sinun selaimellasi tai sen asetuksissa.

Vierailija
4/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sieltäkin voi tarkistaa jokaisen osoitteen, ei tarvita mitään historiaoita tms. vaan kylmästi listaa kaikista käydyistä osoitteista.

Vierailija
5/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa koneessa mozilla ja explorer..

meni googlen kautta sivuille ja yllätin.. en löytänyt paikkaa, missä oli. näin sivut ja lopulta mies sitten näytti missä oli käynnyt, mutta tosiaan ei mitään sivuhistoriaa jäänyt.. mietin, oiskos mozillaa käyttänyt.. hmmm..

vituttaa, kun yritti jopa salata missä kävi..

Vierailija
6/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei niin nero näiden koneiden kanssa

Vierailija
7/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan heti jos "kyttää" miehen elämää ja on hullu vainoharhanen ämmä ja ties mitä. mut onko sit tietsikan historian tutkiminen ok?

Vierailija
8/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi eilen siis yksillä sivuilla, joilla väitti ettei ollut käynnyt. hän on pettänyt mua aikasemmin ja nyt epäilen tuon sivuston lisäksi, että jossain treffipalstallakin ilmoitus.. eilen tosiaan näytti lopulta sivut, mutta en oikein usko. haluaisin todisteita, että voin sitten tästä häipyä.

jotenkin se onkinut mun salasanat joka paikkaan, ei sen puoleen ei mulla salattavaa, mutta silti.. ite en vaan moisia temppuja osaa.. :(

Vierailija
9/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ne hyvä nainen!

Vierailija
10/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti, että tuli joku virus ja kaikki salasanat oli sen edessä.. en tiiä sitten, oliko noin, mutta kaikki se kävi lukee fb´sta lähtien. Vaihdoin salasanat, mutta ei kai se taas niitä saa. Tää oikeesti ei ole kivaa, tosin ei mulla edelleenkään oo salattavaa. Muutenhan ne oikeasti vaihtaisin päivittäin.. Kuten mieheni..

Vierailija
11/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa asennettua ohjelman joka läväyttää jokaikisen sivuston salasanat nenäsi eteen. Itse sain ohjeen kaverin pikkuveljeltä, kun olin unohtanut muutaman sivuston salasanan. Kaikki salasanat, jotka on tallennettu tulee esille.

Miehesi vedättää sinua 6-0

Vierailija
12/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvo mullekin, niin tiiän onko sillä sitten salatttavaa..

ap

ps. tuleeko siihen myös ns. salaiset mailiosoitteet??

Vierailija
13/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, koska meillä 3 konetta, on varmaan jokaiselle sellanen asennettu??? voi jeesus sentään.

Vierailija
14/14 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reititin on? Miten sitä pystyy katsomaan?