Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain (ex)-myymälävarkaalta?

Vierailija
28.12.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastelu kapinaa? kapinaa vanhempia, auktoriteettejä, yhteiskuntaa vastaan?

Vierailija
22/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän tämän olevan hieman hölmöä kapinaa siksi, että käytän itse omaksi ylellisyydekseni meikit ja tavaran, enkä jaa esimerkiksi köyhille. Siksi tuntuu tyhmältä selittää sitä niin. Enemmän se on kai siis tuota omaa ylellisyydentarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi ajautuvat samalle uralle? Oletko tyytyväinen?

Vierailija
24/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hirveämpiäkin asioita voi tehdä, kuten vaikkapa olla väkivaltainen tai välinpitämätön. Mutta toki pyrin tuomitsemaan tällaiset tavat kasvatuksessani, ja kuten sanoin, olen jo lopettanut.

Vierailija
25/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä jää miettimään sitä, kun sanoit vanhemmillasi olleen vahva moraali. Mikä on tässä ketjussa mennyt pieleen, ettei se ole välittynyt eteenpäin? Joskushan nämä arvot välittyvät, joskus eivät. Miksi siis sinun kohdallasi ne eivät ole välittyneet? Onko ongelmana ollut tuo välinpitämättömyys?

Vierailija
26/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei hyvällä saa otetaan sitten pahalla.

Varastaminen on väärin mutta miten ihmeessä sitten rehellisin keinoin saisi sen mitä tekee kovasti mieli?

Esim työtön ja vaikka vammautunutkin ihminen.

Onko se oikeudenmukaista, että pitää olla ihan ilman kaikkea kivaa jota toisilla on vain sen takia, että on välinpitämättömämmästä kodista kuin joku toinen tai on syntymässä saanut lievän kehitysvamman niin ettei ikinä pärjää kunnolla opinnoissa vaikka tahtoa olisi.

Ja jos ei vaan saa töitä, niin onko oikeudenmukaista, että pitää kituutella sitten koko elämäsä?

Vierailija
27/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että inhosin vanhempieni nöyristelevää asennetta. Luulen, että tämä vei minut ihan päinvastaiseen suuntaan. Moraalia korostettiin liikaakin, mutta kun näin, ettei mikään muukaan mene koskaan OIKEIN vaan epäoikeudenmukaisesti, aloin miettiä, miksi pirussa minun pitäisi kieltäytyä kaikesta "mukavasta ja kielletystä" kun eivät muutkaan niin tee. Se tuntui tekopyhältä ja vastenmielisestä se korostettu osaansa tyytyminen, mitä varsinkin äitini harjoitti. Ettei saanut tuntea edes raivoa omasta köyhyydestä.

Vierailija
28/28 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on FM:n koulutus, ilmeisesti olisi älliä ollut kouluttautua halutessaan myös rahakkaammille aloille ja alkaa tienaamaan rahaa, jolla ostella kalliimpia meikkejä, vaatteita ja laukkuja. Ei nuo edellä mainitut hyödykkeet ole mitään elämän edellytyksiä, todellisuudessa harvalla on varaa tuollaisiin extroihin. On oma valinta, jos haluaa elää luxuksessa, täytyy myös pystyä rahoittamaan se luxus. Prismasta olisit saanut meikit, vaatteet ja laukut jotka olisivat sopineet kukkarollesi ja tulotasollesi.