Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua apua roaccutan kuurilla olleet!!!

Vierailija
27.12.2009 |

Olen ollut nyt 2kk kuurilla. Alun pahenemisvaiheen jälkeen finnejä ei ole tullut, ja iho on muuttunut todella kuivaksi ja ohuemmaksi. Tästä syystä myös kaikki vuosia sitten haalistuneet aknearvet ovat yllättäin nousseet esiin. Aikaisemmin tasainen, joskin rasvainen iho on nyt kuiva - ja kuoppainen. Lähtevätkö nämä kuopatkin hoidon mukana pois vai ovatko ne nyt paljastuneet jäädäkseen? Vituttaa, en ihan tätä odottanut. Ja iho-ongelmien kanssa olen taistellut ikäni, ajattelin että nyt riittää. Olen kolmekymppinen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mulla roacuttan oli pelastus <3 ei juuri mitään sivuoireita, dokailtuakin tuli. Hiukset ei rasvottuneet lainkaan. Iho oli kuin vauvan peppu, oli ihanaa tuntea itsensä kauniiksi ilman meikkiä. Iho pysyi hyvänä 6 vuotta, nyt oon paksuna ja synnytyksen jälkeen haen tod taas kuurin, kun en voi enää sietää edes noita hormonifinnejä kaulalle. Ehti jo tottua siihen kuulaaseen kauniiseen ihoon:)

Vierailija
22/22 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotretinoiini on niin vahva lääke, että se resepti annetaan vasta ihan viimesenä vaihtoehtona. mulla on viitisen vuotta ollut paha akne ja oon syönyt kaks kertaa ei niin vahvan aknelääketyksen, joka kerta tullut takas. nyt parhaillaan syön tätä isotretinoiinia viimesenä vaihtoehtona, eli ei tätä todellakaan ihan kelle vaan anneta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi