Mä olen epätoivoinen :) Asiaa seksistä.
Olen raskaana rv 35 ja miestä on alkanut kammottamaan ajatus seksistä vauvan takia. Vauva on tyttö ja miestä kauhistuttaa seksi siksi, että oma tytär on niin lähellä.
Kävin tänään ostamassa kauniita alusasuja ja odottelen täällä nyt miestä kotiin, josko innostuisi ja pääsisi ajatustensa yli.
Eipä ole koskaan vielä tarvinnut ennen yrittää "vietellä" miestä näihin hommiin. Toivokaa mulle onnea!
Kommentit (17)
vaan siitä, että haluan seksiä ja yritän sitä nyt saada. Ja onhan tässä vielä 5 viikkoa edessä! ;D
Eiköhän meillä jokaisella ole omat murheemme.. Niillä on turha alkaa ainakaan ylpeilemään, varsinkaan kun ei tiedä vastapuolesta mitään.
T: Ap
Itse odotan meille kolmatta lasta samoilla viikoilla. Kaikissa näissä kolmessa raskaudessa seksi on vähentynyt huomattavasti loppua kohden. Ei siinä ole sen kummempaa.
Miehelläsi on oikeus omiin tuntemuksiinsa ja oikeus kieltäytyä seksistä. Ihan niinkuin sinullakin. Kyllä sitä seksiä vielä ehtii harrastaa. Sitten kun kumpikin sitä oikeasti haluaa.
Onko tämä joku "kenellä on kurjinta kilpailu" sivusto?
Tämä on myös meidän kolmas lapsi. Aikaisemmat tulokkaat ovat olleet poikia ja silloin ei ole tätä kammoa miehellä ollut.
Vähän huumoria hei, pyysin vaan onnentoivotuksia kieli poskella.
epätoivoinen!???
Miehelläsi on oikeus olla haluamatta,jos hänestä siltä tuntuu.On teillä vielä aikaa harrastella kunhan lapsi syntyy...jos jaksatte sitten enää ;)
Eihän tässä siitä ollut kyse! Vaan siitä, että ap haluaa sitä seksiä ja siihenkin on kai oikeus?
Sen oli tarkoitus keventää tunnelmaa, mutta ilmeisestikin epäonnistuin.
Tai sitten olen palstan ainoa seksuaalisesti aktiivinen nainen, jolla jo on lapsia ja joka on raskaana. Ainakin niin oudolta tämä haluamiseni näyttää vaikuttavan.
ja jos liikaa tyrkyttää, voi mennä halut pitkäksikin ajaksi.
"onnea matkaan, toivottavasti tärppää :D"
seksistä ruvennut kammoksuttamaan,oudolta kuulostaa se, että odotat ventovieraiden tsemppaamaan, sua saamaan munaa.........
saako ap vai ei ja ilmeisesti se ei kiinnosta sen ukkoakaan.
Sen oli tarkoitus keventää tunnelmaa, mutta ilmeisestikin epäonnistuin.Tai sitten olen palstan ainoa seksuaalisesti aktiivinen nainen, jolla jo on lapsia ja joka on raskaana. Ainakin niin oudolta tämä haluamiseni näyttää vaikuttavan.
minä tosin en ole raskaana, mutta kovasti on haluttanut jokaisessa neljässä raskaudessani.
kyllä meilläkin mies vähän mietti sitä välillämme ollutta lasta muttei onneksi ihan lopullisesti pelästynyt.
toivon onnea iltapuhteelle!
Outoja tyyppeja taalla liikkella tanaan... Eivat varmaan ole saaneet jouluna ollenkaan! ;o)
Mutta itse asiaan, en osaa antaa sen kummempia neuvoja... Koeta vain kertoa miehelle ettei vauva vahingoitu millaan tavalla seksin aikana eika ole siita muutenkaan tietoinen.
Terv. rv 32 oleva mamma joka kylla saisi muttei jaksa vaivautua...
Mies tuli, joten jätän koneen tältä illalta, toivottavasti :D
kohtahan vauva syntyy ja ehtiihän sitä sittenkin harrastella :)