Mitä KAMALIA oireita possunuha ROKOTUKSESTA voi TULLA?
Mitä oireita on tiedossa ja millaiset on mielestänne mahdollisia?
Kommentit (14)
Siellä kerrotaan mitä VOI tulla ja lisäksi ne mistä markkinoille tulon jälkeen on JO raportoitu
http://www. emea .europa. eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/emea-combined-h832fi. pdf
Jätä vain välit pois osoitteesta
Joillakin tullut jopa lämmönnousua, puutumisen tunnetta käteen tms. Mulle tuli seuraavana päivänä vähän flunssainen olo, ei muuta. Saattoi olla sattumalta flunssaakin päällä.
Mitenhän ne oireet on pikkulapsilla? 2 ja 4-vuotialle?
Veikkaisin, että samantyyppisiä oireita voi tulla, jos tulee mitään. Särkylääkkeillä kannattanee varautua.
että hajooko av-palsta mikäli edellinen linkki yhtenäisenä.;)
http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/emea-combined-h…
Tai no, käsi oli vähän pipi yhden päivän.
Joillakin tullut jopa lämmönnousua, puutumisen tunnetta käteen tms. Mulle tuli seuraavana päivänä vähän flunssainen olo, ei muuta. Saattoi olla sattumalta flunssaakin päällä.
Mitä KAMALIA oireita possunuha ROKOTUKSESTA voi TULLA? Mitä oireita on tiedossa ja millaiset on mielestänne mahdollisia?
No siis siitä rokotteestahan voi saada vaikka suojan sikainfluenssaa vastaan. Herranjumala miten ikävä asia!
Hyvin yleiset: (? 1/10)
Yleiset: (? 1/100 ja < 1/10)
Melko harvinaiset: (? 1/1000 ja < 1/100)
Harvinaiset: (? 1/10000 ja < 1/1000)
Hyvin harvinaiset: (< 1/10000)
Haittavaikutukset on esitetty jokaisessa frekvenssiluokassa alenevassa vakavuusasteessa.
Veri ja imukudos
Yleiset: lymfadenopatia
Psyykkiset häiriöt
Melko harvinaiset: unettomuus
Hermosto
Hyvin yleiset: päänsärky
Melko harvinaiset: tuntohäiriö, uneliaisuus, huimaus
6
Ruoansulatuselimistö
Melko harvinaiset: maha-suolikanavan oireet (kuten ripuli, oksentelu, vatsakipu, pahoinvointi).
Iho ja ihonalainen kudos
Yleiset: ekkymoosi injektiokohdassa, lisääntynyt hikoilu
Melko harvinaiset: kutina, ihottuma
Luusto, lihakset ja sidekudos
Hyvin yleiset: nivelkipu, lihaskipu
Yleisoireet ja antopaikassa todettavat haitat
Hyvin yleiset: kovettuma, turvotus, kipu ja punoitus pistoskohdassa, kuume, väsymys
Yleiset: vilunväristykset, influenssankaltainen sairaus, reaktiot injektiokohdassa (kuumotus, kutina)
Melko harvinaiset: huonovointisuus
Eihän nuo nyt niin pahoja ole kuin kuvittelin!!
En tajua nyt miksi niin monet on rokotusta vastaan? Jos kerran oireetkaan ei ole niin kammottavia. Minua ainakin pelottaa enemmän se sikainfluenssa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo nyt niin pahoja ole kuin kuvittelin!!
En tajua nyt miksi niin monet on rokotusta vastaan? Jos kerran oireetkaan ei ole niin kammottavia. Minua ainakin pelottaa enemmän se sikainfluenssa!
Niinpä...
Voisit jopa saada muutaman aivosolun lisää.
onhan näitä. Saparonkin voi saada.