Mies käsittelee poikaamme kovakouraisesti
Suuttuessaan mieheni käy esim. tuuppaamassa istuvan pojan kumoon, tai retuuttaa kauluksesta, kovakouraisesti riepottaa pojan omaan huoneeseen, nipistää poskesta tms.
En voi mitenkään hyväksyä mieheni käytöstä, mutta kuulemma liioittelen sen vakavuutta.
Olisitko sinä ok tällaisesta käytöksestä?
Jälkeenpäin on sitten ihan "mielin kielin" ja katuva, mutta pian räjähtää taas.
Kommentit (30)
Taas huomaa miten eri planeetalta ihmisten elämät voi olla. Meillä minä itse olen useinkin syyllistynyt lasten raahaamiseen vaatteista, ja olkapäistä ohjailukin on hyvin tuttua, onpa tullut tuupattua törkeyksiä huuteleva lapsi joskus nurinkin. Mutta ilmeisesti minulla on niin olematon auktoriteetti, ettei lasta tunnu hetkauttavan mihinkään suuntaan. Ja olen aivan varma, että olen hänelle se suosikkivanhempi kaikesta huolimatta (ja isä ei ole ikinä koskenut lapseen muuten kuin hellästi). Ilmeisesti miehelläsi on ongelmia osoittaa rakkautta tuon äkkipikaisuutensa vastapainoksi? Kyllä lapsikin ymmärtää miksi aikuinen suuttuu, eikä yleensä halua tätä suututtaa, ellei kyseessä ole jossain määrin erityinen lapsi (kuten meillä).
miehellesi tuo lapsen sanoma juttu, ettei hän haluaisi asua isän kanssa saman katon alla. Ehkä se herättäisi.
Mutta kovakouraisuus ei saa jatkua. Mies nyt valintojen eteen: joko muuttaa tapansa (ja osallistuu perheterapiaan) tai asuu sitten erillään.
Oletko vähän tyhmä. Kukaan normaali äiti ei anna kohdella lastaan huonosti. Potkaise äijä pihalle.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 04:42"]Oletko vähän tyhmä. Kukaan normaali äiti ei anna kohdella lastaan huonosti. Potkaise äijä pihalle.
[/quote]
No eiköhän ap ole tämän viiden vuoden aikana hänet pihalle potkaissut..tai sitten ei
[quote author="Vierailija" time="27.12.2009 klo 17:56"]
sinun pitäisi olla se ÄITI,JOKA SUOJELEE PIENTÄ POIKAA ISÄNSÄ PAHOINPITELYLTÄ, MUTTA SINÄ VAIN SALLIT SEN,JA HYMISET ITSEKSESI.!!!
MIHIN PIENI LAPSI VOI LUOTTAA,JOS EI ISÄÄNSÄ, EIKÄ EDES SINUUNKAAN?
otteet vaan kovenevat,jo kohta miehesi tosissaan hakkaa poikaasi.
perkele,kun tietäisin,kuka olet,niin tekisin ilmoituksen ja heti. että pistää vihaksi.
ja surettaa lapsen puolesta,että elämällä on noin huonot lähtökohdat.
[/quote]Sinun tulee todellakin rauhoittua! Ap on ottanut jo ensimmaisen askeleen.... ala kiitos muserra Sita!
ota asia neuvolassa puheeksi ja pyydä apua.
Joko mies muuttaa tapansa, tai sinä ja poika muutatte pois.
Miehesi saisi hakea itselleen ammattiapua. Ei ole liioittelua.
tyylisi tuntuu ainakin aivan tutulta.
Misseistä ja malleista minulla ei ole mitään mielipidettä, joku anna-liisa tilus on ainoa jonka lapsuudesta muistan.