linnalesket?
onko muita lasta odottavia linnaleskiä ja mitkä fiilikset?
Kommentit (70)
Mistä syystä?
Oletko miettinyt lapsen tulevaisuutta?
Se riittää. Vain idiootti tekee linnavenkulan kanssa muksuja, lisää paskasakkia.
ihan en tuollaista vastaan ottoa odottanut heh.. ei mieheni mikään hurja kriminaali ole.. suomessa joutuu linnaan ihan vaikka asevelvollisuudesta kieltäytymisestä jne... -ap-
ihan en tuollaista vastaan ottoa odottanut heh.. ei mieheni mikään hurja kriminaali ole.. suomessa joutuu linnaan ihan vaikka asevelvollisuudesta kieltäytymisestä jne... -ap-
lapsi syntyy ihan kohta eli on saanut alkunsa 8kk ennen koko juttua. ihan hyvissä perhe merkeissä.. ei kaikilla ole sarjamurhaajia tai raiskareita.. -ap-
onpas nyt vastenmielisyyttä ilmassa. Itsekin olen käynyt itselleni tärkeitä ihmisiä vankilassa katsomassa, eli ainakin haluan ymmärtää, että ei aina pahuus ole se, joka ihmisen vankilaan vie.
Jos kaikki olisivat samanlaisia luusereita kuin miehesi, niin tässä maassa puhuttaisiin venäjää!
ylläpidolle. Ei tänne kuulu rikolliset. Tää on äiti-vauva-palsta!!
Jos kaikki olisivat samanlaisia luusereita kuin miehesi, niin tässä maassa puhuttaisiin venäjää!
Eihän se mikään mies ole, poikanen...
onpas nyt vastenmielisyyttä ilmassa. Itsekin olen käynyt itselleni tärkeitä ihmisiä vankilassa katsomassa, eli ainakin haluan ymmärtää, että ei aina pahuus ole se, joka ihmisen vankilaan vie.
Kannattaako tälläsestä edes mainita. Kyllä se on AINA rikos mikä sinne vankilaan vie ja mun ei käy yhtään sääliksi sellasia.
Tää suomen systeemi on vaan aika perseestä, kun murhaajatkin selviää usein pienillä tuomioilla.
miehesi joutui linnaan? Luulen että suurelle osalle tämän palstan lukijoista tuo kriminaalihuolto on vieraampi alue. Mieleen tulee vaan heti narkkarit ja murhamiehet. Lapsi ei jotenkin mahdu mukaan siihen touhuun.
sen verran itsestäni pidän etten mihinkään entiseen enkä nykyseen linnakundiin edes sekaantuisi, mutta sulle taitaa kelvata ukko ku ukko. Hieno tulevaisuus lapsella edessä, että onnea vaan valitsemallasi tiellä luuseriukon kanssa :(
Ei sinne ensikertalaiset ihan pienestä joudu.
Kuinka pitkä tuomio?
ilmoitin jo, mutta nimenomaan tuosta sekopäätrollista joka osallistui keskusteluun.
...vasta melko kovasta rikoksesta. Raiskaajatkin selviävät ehdollisella, vankilaan joutuu lähinnä murhamiehet jne.
ilmoitin jo, mutta nimenomaan tuosta sekopäätrollista joka osallistui keskusteluun.
Tänne saa laittaa mielipiteitä, mutta ei täällä tartte rikollisten mellastaa.
ja toisen kunniaa loukkaamatta. Pakkosterilisaatiosta huutelu on ilmoitettu ylläpidolle. Sama trolli täällä riehuu muissakin keskusteluissa.
Tänne saa laittaa mielipiteitä, mutta ei täällä tartte rikollisten mellastaa.
Esinnäkin tämä on aihe vapaa sivu ja toiseksi en tietääkseni kysynyt mielipidettä suomen oikeusjärjestelmästä vain halusin kysyä onko muita samassa tilanteessa olevia naisia ja mitkä ovat heidän fiilikset.. ja kaikille teille täydellisille naisille ja miehille! te ette varmasti ikinä tee mitään laitonta edes pientä.. minä itseäni lähestäydellisenä pitävä jopa teen ! ei sitä autoa siihen invapaikalle saa jättää mut mut.. rikos se on sekin niin ei mun kai auta ku rupeä tässä kriminaalissessa luuseruudessani.. lol... ja antakaapa tulla saarnaa invapaikasta hahahah..
Esinnäkin tämä on aihe vapaa sivu ja toiseksi en tietääkseni kysynyt mielipidettä suomen oikeusjärjestelmästä vain halusin kysyä onko muita samassa tilanteessa olevia naisia ja mitkä ovat heidän fiilikset.. ja kaikille teille täydellisille naisille ja miehille! te ette varmasti ikinä tee mitään laitonta edes pientä.. minä itseäni lähestäydellisenä pitävä jopa teen ! ei sitä autoa siihen invapaikalle saa jättää mut mut.. rikos se on sekin niin ei mun kai auta ku rupeä tässä kriminaalissessa luuseruudessani.. lol... ja antakaapa tulla saarnaa invapaikasta hahahah..
MITÄÄN!!
ohis