Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

linnalesket?

Vierailija
27.12.2009 |

onko muita lasta odottavia linnaleskiä ja mitkä fiilikset?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄÄN!!

ohis

Vierailija
22/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä?

Oletko miettinyt lapsen tulevaisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää. Vain idiootti tekee linnavenkulan kanssa muksuja, lisää paskasakkia.

Vierailija
24/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan en tuollaista vastaan ottoa odottanut heh.. ei mieheni mikään hurja kriminaali ole.. suomessa joutuu linnaan ihan vaikka asevelvollisuudesta kieltäytymisestä jne... -ap-

Vierailija
25/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan en tuollaista vastaan ottoa odottanut heh.. ei mieheni mikään hurja kriminaali ole.. suomessa joutuu linnaan ihan vaikka asevelvollisuudesta kieltäytymisestä jne... -ap-

Vierailija
26/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi syntyy ihan kohta eli on saanut alkunsa 8kk ennen koko juttua. ihan hyvissä perhe merkeissä.. ei kaikilla ole sarjamurhaajia tai raiskareita.. -ap-

Vierailija
27/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas nyt vastenmielisyyttä ilmassa. Itsekin olen käynyt itselleni tärkeitä ihmisiä vankilassa katsomassa, eli ainakin haluan ymmärtää, että ei aina pahuus ole se, joka ihmisen vankilaan vie.

Vierailija
28/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisivat samanlaisia luusereita kuin miehesi, niin tässä maassa puhuttaisiin venäjää!

Vierailija
29/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläpidolle. Ei tänne kuulu rikolliset. Tää on äiti-vauva-palsta!!

Vierailija
30/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki olisivat samanlaisia luusereita kuin miehesi, niin tässä maassa puhuttaisiin venäjää!

Eihän se mikään mies ole, poikanen...

Vierailija
31/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas nyt vastenmielisyyttä ilmassa. Itsekin olen käynyt itselleni tärkeitä ihmisiä vankilassa katsomassa, eli ainakin haluan ymmärtää, että ei aina pahuus ole se, joka ihmisen vankilaan vie.

Kannattaako tälläsestä edes mainita. Kyllä se on AINA rikos mikä sinne vankilaan vie ja mun ei käy yhtään sääliksi sellasia.

Tää suomen systeemi on vaan aika perseestä, kun murhaajatkin selviää usein pienillä tuomioilla.

Vierailija
32/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi joutui linnaan? Luulen että suurelle osalle tämän palstan lukijoista tuo kriminaalihuolto on vieraampi alue. Mieleen tulee vaan heti narkkarit ja murhamiehet. Lapsi ei jotenkin mahdu mukaan siihen touhuun.

Vierailija
33/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran itsestäni pidän etten mihinkään entiseen enkä nykyseen linnakundiin edes sekaantuisi, mutta sulle taitaa kelvata ukko ku ukko. Hieno tulevaisuus lapsella edessä, että onnea vaan valitsemallasi tiellä luuseriukon kanssa :(

Vierailija
34/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ensikertalaiset ihan pienestä joudu.

Kuinka pitkä tuomio?

Vierailija
35/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin jo, mutta nimenomaan tuosta sekopäätrollista joka osallistui keskusteluun.

Vierailija
36/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vasta melko kovasta rikoksesta. Raiskaajatkin selviävät ehdollisella, vankilaan joutuu lähinnä murhamiehet jne.

Vierailija
37/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin jo, mutta nimenomaan tuosta sekopäätrollista joka osallistui keskusteluun.

Tänne saa laittaa mielipiteitä, mutta ei täällä tartte rikollisten mellastaa.

Vierailija
38/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisen kunniaa loukkaamatta. Pakkosterilisaatiosta huutelu on ilmoitettu ylläpidolle. Sama trolli täällä riehuu muissakin keskusteluissa.

Tänne saa laittaa mielipiteitä, mutta ei täällä tartte rikollisten mellastaa.

Vierailija
39/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinnäkin tämä on aihe vapaa sivu ja toiseksi en tietääkseni kysynyt mielipidettä suomen oikeusjärjestelmästä vain halusin kysyä onko muita samassa tilanteessa olevia naisia ja mitkä ovat heidän fiilikset.. ja kaikille teille täydellisille naisille ja miehille! te ette varmasti ikinä tee mitään laitonta edes pientä.. minä itseäni lähestäydellisenä pitävä jopa teen ! ei sitä autoa siihen invapaikalle saa jättää mut mut.. rikos se on sekin niin ei mun kai auta ku rupeä tässä kriminaalissessa luuseruudessani.. lol... ja antakaapa tulla saarnaa invapaikasta hahahah..

Vierailija
40/70 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinnäkin tämä on aihe vapaa sivu ja toiseksi en tietääkseni kysynyt mielipidettä suomen oikeusjärjestelmästä vain halusin kysyä onko muita samassa tilanteessa olevia naisia ja mitkä ovat heidän fiilikset.. ja kaikille teille täydellisille naisille ja miehille! te ette varmasti ikinä tee mitään laitonta edes pientä.. minä itseäni lähestäydellisenä pitävä jopa teen ! ei sitä autoa siihen invapaikalle saa jättää mut mut.. rikos se on sekin niin ei mun kai auta ku rupeä tässä kriminaalissessa luuseruudessani.. lol... ja antakaapa tulla saarnaa invapaikasta hahahah..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan